Gå til innhold

Jeg er så heldig. Ang Nav

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mitt internett så har jeg mulighet til å gå på en side med adresse: www.nav.no og om jeg går på U, så utbetalingsdatoer, så får jeg opp en oversikt over alle utbetalingene til nav.. :D Jeg er ganske så heldig som kan det skjønner jeg, det er visst ikke alle som finner frem til nav.

I tillegg kan jeg enkelt logge inn på hjemmesidene dems, og se tid min siste utbetaling av foreldrepenger og div er..

Jeg føler meg heldig. Her om dagen fikk jeg tilogmed tilsendt påloggingskoder til denne siden fra Alltinn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var heldig du. Hadde du enda bare også vært et godt medmenneske, så skulle jeg nesten vært glad på dine vegne!

Skrevet

Du er sikkert også så heldig at NAV legger inn det som skal utbetales og faktisk utbetaler pengene. Det er ikke jeg....

Hilsen: Bill.merk. "Venter fortsatt på fødselspengene"

Skrevet

Vet du hva - en sånn funksjon finnes også på mitt internett (kanskje vi har det samme?!?)

I det hele tatt synes jeg nettsidene til NAV er superproffe, oversiktlige, vennlige i tonen og hjelpsomme.

Det er bare en liten hake ved det, og det er at jeg iblant må forholde meg til NAV lokalt - altså snakke med de menneskene som visstnok også jobber i den samme bedriften. Men jeg tror egentlig ikke de gjør det, jeg tror de lurer oss og bare later som, for de er verken hjelpsomme, proffe eller særlig oversiktlige i det de gjør. Det virker faktisk som de ikke vet hva de driver med i det hele tatt... Og da hjelper det ikke med fikse funksjoner på nettsidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...