Gå til innhold

Tidlige kynnere...


flypapir

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 8 uker på vei, men har allerede noe jeg mener er kynnere. Er 3.gangs gravid og var plaget med dette ganske store deler av forrige svangerskap, men ikke på langtnær så tidlig som nå.

 

Det jeg lurer på er om det er noen større risiko ved å ha dem så tidlig iforhold til senere? Jeg har dem flere ganger om dagen, spesielt i stressituasjoner.

 

Skal til legen neste torsdag, men inntil den tid håper jeg å få høre om deres erfaringer på området..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kynnere fra i hvert fall uke 10 i mitt tredje svangerskap. Hadde dem mange ganger daglig (ca 50 hver dag, tenker jeg) i resten av svangerskapet, og fikk et velskapt barn til termin. :o)

 

Så lenge kynnerne ikke er vonde så har jeg ikke hørt at det skal medføre noen risiko tidlig i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk i uke 17 i mitt andre svangerskap, så sikkert enda tidligere neste gang... Jeg var også veldig plaget resten av svangerskapet, de gikk etter hvert over til vonde kynnere også, men fødte til termin. Så lenge det ikke gjør vondt eller det kommer blod kan du nok ta det med ro til du skal til legen. Eventuelt ta en telefon til jordmor hvis du er bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere:)

 

Kynnerne er ikke smertefulle og det kommer heller ikke noe blod, så jeg tror alt er som det skal. Synes bare de kom innmari tidlig denne gangen... Får høre med legen om hun har noen formening om det hele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...