Gå til innhold

hva ville dere gjort???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sambo om er så ego etter min mening!!

er så lei... han veier ca 135 kg og er 196 cm, han gidder ikke trene, jeg er overvektig selv om vil derfor trene, synes det hadde vært koselig å bare gå en runde uten stress og bare gå sammen... men han gidder ikke løfte ræva opp av sofan.

når jeg er syk må jeg lage mat rydde og alt det vanlige, når han er syk forventer han at jeg skal varte han opp så han kan ligge i sengen og få mat og sånn der... sitter å snufser å smisker etter sympati....

blir fort forbanna på meg og sønnen min bare vi snakker til han... da maser vi, vi må være stille så han kan slappe av... sånn er det også når han ikke er syk...

jeg leier en leilighet til 6000 + strøm... han bor her gratis, jeg vasker klærne hans og han betaler ikke strøm. han betaler litt mat.... når jeg spurte om han kunne betale litt mer fikk jeg beskjed om at jeg var ego og ville ta alle penga hans.... er jeg urimelig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er ikke urimelig. Dette høres ut som en lat slabbedask av en snylter. Sikker på at du vil ha en slik mann i livet ditt?

Skrevet

Hjelpes for en fyr han er da... :S

Be han ta seg sammen og komme seg opp av sofaen.

Og jeg syns det er veldig urimelig av han ikke å hjelpe til med husleie og strøm.

Overvekt er desverre et stort problem for mange, og mange stoppes, når det gjelder trening, fordi de faktisk er redd for hva andre på treningssenteret skal si,mene og gjøre.

Men å bli med å gå tur, derimot, er jo koselig, forfriskende og sosialt.

Dra med deg han og guttungen på en liten skogstur. Ta med matpakke og noe drikke, og lag en "spennende" tur ut av det for minstemann, kanskje han blir med da :) Og kanskje det gir mersmak :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg sier. Få han opp av sofaen og rull han ut døra. Skift lås.

Skrevet

Jeg mener at så lenge dere bor sammen så SKAL han betale halve husleiga og halve strømmregningen. Det samme gjelder maten dere spiser. Nekter han på dette hadde jeg glatt kasta han ut, det virker jo som han kun er sammen med deg så han kan bo gratis og ha gratis hushjelp!

Herrigud for en dum taper!

Skrevet

Herregud - at du "GIDDER"! (snilt ment;))

Spør han rett fram om han er deprimert.

Klarer du virkelig være forelsket i ham oppi dette da?

Skrevet

Syns han høres ut som en ekkel type som er ute etter å utnytte deg.

Lat drittsekk. Kvitt deg med driten.

Skrevet

han har misten jobben etter kontrakt slutt. så han sover til ca 13 hver dag... så snorker han å jæævlig at han må opereres. han sier han sover bra noe jeg ikke tror. tror han sover så mye for at han snorker ikke får god søvn, han har og pustestopp.

veit ikke lenger om jeg vil ha han....

om jeg sier imot han drar han hjem til foreldrene sine og bor der noen dager, der mor hans er arb.ledig og rydder og vasker og lager mat hele tiden. der har han sitt eget rom og betaler ikke for en dritt! han er 21 og jeg 22 synes dette er barnslig når han veit jeg er 8 uker på vei med barn nr 1 for han og 2 for meg...

han bryr seg ikke om det heller, hver kveld vil han råne rundt med venner i byen og om jeg snakker om barnevogn jeg vil ha eller noe om babyen, avbryter han meg og begynner å snakke om noe annet....

er så lei at jeg klikker snart!

før i dag ble jeg skikkelig irritert på han og tok med meg sønnen min på sykkeltur, da vi kom hjem hadde han dratt hjem til foreldra sine, å når jeg spurte hvorfor, fikk jeg svar "fordi du er så sur"...... ååååh møkkamannfolk!! :P

Skrevet

Snorking henger jo tett sammen med fedme/overvekt. Så han vi heller ta en operasjon enn å løfte på ræva?

jaja, glad det ikke er min mann...

Skrevet

Her har du en som er blitt dullet litt for mye med tydeligvis og det kommer han selvfølgelig ikke til å slutte med før du sier ifra om at du ikke ønsker det!

Skrevet

han hadde vist nok skeiv nese gang som gjør at han snorker i følge legen. men det blir jo mye bedre av og ikke røyk og trene mer... eller litt hvertfall...

han spør om vi kan gå en tur på de dagene jeg er sliten eller skal noe annet, for om jeg spør senere sier han alltid... du gidder ikke de dagene jeg spør... da gidder ikke jeg nå....

Skrevet

Og dette nedlater du deg selv å bo sammen med? Har du ikke selvrespekt? Ingen sympati fra meg. Kvitt deg med ham. Send ham tilbake til moren sin, så kan hun være barnepike for lille feite pjokken sin. Han er jo ingen mann.

Skrevet

?

Du er 22 år, her allerede unge med en taper og nå skal du allerede ha unge med enda en taper.

Har du ikke lært noe?

Hvordan ser du for deg livet fremover?

Du spør hva vi ville gjort.

Jeg ville kastet han ut og tatt abort.

Lært leksen og ikke gjort samme feilen igjen.

Skrevet

hva veit du om den første faren er en taper??

Abort er IKKE akktuelt....

Skrevet

koselig å se dere mener ungen burde dø fordi faren til barnet er lat.... skulle virkelig ikke tro dere var mødre....

Skrevet

Han forventer at du skal betale for han, og slave for han og jeg antar også ha sex med han og du lurer på om du er urimelig når du sier han er ego?

Les gjennom inlegget ditt du.

Hvorfor degger du for han bare for han vil at du skal det, hvorfor kan han bestemme at dere må være stille for han skal vile når han ikke engang betaler for å bo der.

Gi han beskjed enten betaler du halve husleia+ halve strømmen og halvparten av maten eller så får han flytte å betale for seg et annet sted. Han får gjøre halvparten av husarbeidet også da.

Det er jo ikke du som tar penga hans det er han som tar dine.

Skrevet

Kjære deg, behold barnet, barnefaren derimot, han får du gi en eneste sjangse til, og funker ikke det , så spenn han ut. Kan jo evt prøve familieterapi eller noe i den retningen /

http://www.godtsamliv.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...