Gjest Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Lillegutten begynner på skolen på torsdag. Er det meningen at foreldrene er med hele dagen eller skal de ha "ordentlig" skole hvor foreldrene venter på gangen eller....? Jeg aner ikke, så jeg må spørre
Gothminister Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Alle foreldrene var med inn i klasserommet den første 1/2 timen,deretter gikk vi på biblioteket og drakk kaffe.. Men ingen av unga trenge oss,så da reiste vi hjem,og hentet dem når skoledagen var over.. De hadde da full skoledag,og lekser til i morgen også..
Gjest Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Tusen takk for svar! Gleder meg til vi kommer inn i nye rutiner. Kan ikke si jeg gleder meg til 1.skoledag, he he
Mrs. Kaizer Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Her har andremann hatt sin første skoledag i dag og vi foreldre var kanskje 20- 30 min på skolen, så gikk vi hjem. Ungene var på skolen full dag, dvs til kl 14.10. Hadde til og med litt lekse å gjør når vi kom hjem. Guttungen var sååå stolt:-)
ev@drian Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Åh, jeg grugleder meg sånn!!! Min begynner på onsdag og jeg har lurt på det samme. Bra vi ikke trenger å være der hele dagen, både for at barna skal få føle seg selvstendige og at jeg har en avtale på dagen. Men faren min lurte på å bli med, er det "godtatt" eller vanlig at andre enn foreldre blir med??
Gothminister Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Du kan ta med bestefaren hans.. Er som regel bare foreldrene som kommer,men på en slik stor dag,så kan han bli med. Det må jo bare være stas for han att bestefar blir med. Dere er jo ikke der lenge uansett =) Og hovedsaken er att det er voksne som ungen føler seg trygg på som er med .
Holly❄️ Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Vi var på første skoledag i dag, og da sto vi ute og hørte på hva rektoren skulle informere om, og så ble barna delt inn i 2 klasser. Etter dette "forsvant" de inn på klasserommet, og foreldrene gikk for å få kaffe... så var der kanskje 20 min sammen med gutten, og så dro vi. Trodde kanskje vi skulle være med inn og at ting var litt sånn, men der var det rett på skolebenken Men gutten var kjempefornøyd!
Holly❄️ Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Var flere besteforeldre med i dag her, så går sikkert fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå