Gå til innhold

Vasker dere alt nyinnkjøpt tøy før det skal brukes?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er selv utrolig nøye på at hver minste ting skal vaskes før bruk. Om det ikke er prøvd av andre kan det jo være fullt av kjemikalier som kan irritere huden. Har en venninne som mener jeg er hysterisk. Hun vasker ikke engang nytt sengetøy før det legges på senga til babyen. Det plager meg veldig, og jeg får nesten lyst til å dra til henne for å tvangsvaske tingene hennes. hehe Overreagerer jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja selvfølgelig! :P

Neida.. her snakker vi kroppsnære plagg, handkle, sengetøy osv... Vasker heller ikke nye gardiner og duker før første bruk. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker også duker og gardiner før bruk.

 

Har bare kjøpt en kåpe i mott liv og den ble ikke renset før bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyers sengetøy SKAL vaskes før bruk, det står til og med advarsel på pakkene! Selvfølgelig vasker jeg da.

Men til oss større orker jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vasker alt nytt før bruk, til og med egne ting.. :)

 

Ja, du er hysterisk, hun må gjøre som hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt opp og ned. Sengetøy vasker jeg alltid. De er jo sånn ekle å ta på og lukter ekkelt stort sett også så tar det som et selvfølge.

 

Klær ser jeg litt an. Dersom de lukter "fabrikk" og er ekle å ta på så vasker jeg dem hvis ikke så bruker jeg dem med en gang uten å vaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker sengtøy (de stinker jo og er stive så..) og hånduker. Pluss kroppsnære ting og absolutt alt til babyen når han var baby. Eneste unntak er om det er kriseklær man har kjøpt på langweekend fordi man har glemt eller brukt opp truser, t-skjorter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker ikke klær som er til oss voksne men til babyen vasker jeg alle ting. Jo forresten vasker alltid nytt undertøy og sengetøy.

Og nye håndklær går også rett i vaskemaskinen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til babyen vasker jeg alt av klær, sengetøy, håndkler, dyner, tepper osv før bruk. spiller ingen rolle om det er nytt eller arvet og vasket før jeg fikk det. har vaskes alt for å være på sikre siden,

til oss voksne og de eldre barna er det bare undertøy, sengetøy og håndkler som vaskes før bruk. men ser så klart ann resten av klærne om de virker stive og fulle av kjemikaler eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...