Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 folk ikke skriver i overskriften hva innlegget gjelder. Så nå har du kommet inn på et innlegg som ikke innholder noe du var interessert i å vite, kun pga jeg var like tåpen som dere. Æddabædda. Overskrifter lærte man å skrive på skolen. De skal inneholde essensen av hovedinnlegget. SÅ det så. Hormoner? Jeg? Neida.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Er for så vidt enig jeg, men kanskje lurt å practise what you preach?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Godt med en liten utblåsning? hehe Jeg er delvis enig. Tror noen skriver villedende overskrifter med vilje, for å få flere til å trykke seg inn. Det de ikke forstår er at når man har trykket seg inn, går man vekk like fort igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Jeg skriver altid passende overskrifter, denne ble slik for å bevise poenget. Slik som "Når legger dere på.." Jeg trodde det hadde med en tlf-samtale å gjøre, at hun ringte en lege eller noe og ble satt på venteliste. Ble litt paff av at det handlet om sengetøy! Godt ja, hihi Er ikke noe big deal altså, men liker å vite hva innlegene handler om, slik at jeg slipper å trykke meg inn på 40 innlegg jeg ikke kan svare på fordi jeg ikke har peiling på temaet selv. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå