☆septemberbarn☆ Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 sengetøy til babyen? Altså her bygger jeg rede for fulle mugger!! Har vasket ned hele leiligheten og styrer på.. Tro om jeg er sliten når klokka passerer 8 i kveld.. Men, er det normalt å legge på sengetøy før man kommer hjem fra sykehuset? Dumt spørsmål sikkert...
Sweet Amber Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Jeg la på sengetøy når vi kom hjem fra sykehuset. Tenkte på at det kunne bli støvete om det skulle få stå klart så lenge:)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Akkurat som jeg tenker.. Men så er jeg perfeksjonist for tiden, så blir sprø av å se at ting står "halvferdig"
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Til tvillingene la jeg på lenge før jeg fødte Med nr. 3 la jeg på etter at vi kom hjem fra sykehuset
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Redde opp klart noen dager før termin, hadde jo sengeteppe på tross alt. Siste 3 ukene før termin ble brukt til hvile, sove, spise; innkjøp av utstyr og litt klær, vaske opp og stryke klær som ble lagt i kommoden. Var deilig å ha det meste klart på forhånd. Med nr 2 fikk jeg før termin og var langt fra helt klar, men mannen og svigermor ordnet da resten, så kom hjem til både vasket hus, oppredd barneseng og nystrøkne babyklær.
☆septemberbarn☆ Skrevet 16. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2010 Har så lyst å ordne klart alt selv om du skjønner. Kjempedeilig å komme hjem å alt er klart, men har alltid holdt på å sprekke om jeg ikke får gjøre det selv.. hehe, men kan jo vente litt med å legge på sengetøy enda skjønner jeg da:-) Om alt annet er klart så tar jo ikke det lang tid:)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Av overtroisk grunn, legger jeg ikke på før vi er trygt hjemme. Vi måtte bo på sykehuset i flere måneder med forrige barn, man vet aldri hva som kan skje...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 Om du absolutt vil legge på nå, så er det jo bare å kjøpe et sengeteppe som du kan legge over
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #10 Skrevet 16. august 2010 Det tar da ikke mer enn 3 minutter å legge sengetøy på en babyseng! Er vel bedre at det er friskt og rent når babyen skal legges, enn at det står der i kanskje 2 uker før fødsel (selv om det ser penere ut...)??
☆septemberbarn☆ Skrevet 16. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 16. august 2010 Får gjøre klart alt det andre, så får jeg bare legge et teppe over Lure hodet litt :-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #12 Skrevet 16. august 2010 Jeg fødte i uke 35 og lå på barsel i en uke, så her ble lite gjort før ungen var p vei hjem. Og da var det min mor og samboer som fiksa det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå