Gå til innhold

er det store forskjeller på simo kombivogn og brio kombivogn??


1+1 ble 5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kombivogner er generelt tunge vogner, men den største forskjellen på simo og brio er tyngden, simo er TUNG og brio LETT, simo er nok en større vogn. Så velg hva du liker best: Stor og tung eller noe mindre men lett.

 

Selv sverger jeg for brio!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ganske forskjellige i fjæringen, så de føles helt forskjellig å trille.

 

Selv har jeg valgt Simo til mine barn, mens søsteren min har hatt Brio til sine. Hun synes ikke min var noe god å trille, mens jeg ikke likte hennes. Har sikkert noe med vanen å gjøre ;)

 

Har alltid syntes de var omtrent like tunge så etter å ha lest innlegget over her måtte jeg inn på Barnevognguiden å sjekke fakta. Der sto det at Simo-vognen veier 16,9 kilo uten bærebaggen i, mens Brio sin veier 16 kilo. Kanskje det skiller litt på vekten til bærebaggen, men så utrolig mye kan det da ikke være?

 

Jeg sverger til Simo, men gå i butikken å prøv dem, du finner fort ut hvem du liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi valgte brio happy fremfor en simo. Den virket lettere og samtidig ikke så himla duvende i fjæringen. Det er ingen fordel når man skal over fortauskanter eller gå i litt mer kuppert terreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte brio kombi. Kjempefornøyd med vår iallefall. Vi sto lenge å veide de to vognene opp mot hverandre, men fant til slutt ut at de var såpass like at vi lot prisen ta den siste avgjørelsen. Brioen fikk vi på tilbud til 3500 sek på grensen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

har hatt simo duo og brio happy. Simo gynger mer. Perfekt gynging med Brio synes jeg og litt for mye med Simo. Dessverre synes jeg Brio sportsvogn med vinterpose var smal i bredden i forhold til Simo. Brio best å trille, men Simo best plass til barnet. Hadde nok valgt Simo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...