Gå til innhold

Bekymret for hvordan dette skal gå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, begynner å bli ganske bekymret nå. Jeg er nå 9 uker på vei og har blitt mye dårligere enn jeg trodde det gikk an å bli under et svangerskap. Jeg føler meg konstant utmatta og i dårlig form. Hele kroppen verker (både ledd og musklatur), magen er i ubalanse, kvalme, ekstrem hodepine osv. Jeg har vært slik en måned nå. Jeg trodde kanskje jeg hadde dratt på meg en sykdom opp på svangerskapet, men tydeligvis ikke. Går fler dager mellom hver dag jeg dusjer og har nesten ikke klær å ha på, fordi jeg har vært i for dårlig form til å vaske de.

Jeg begynner å bli bekymret for at jeg skal være slik i 7 mnd til. Og hvis jeg er så dårlig når jeg skal føde, så vil jeg rett og slett ikke klare å gjennomføre noen fødsel. Blir også bekymret for at jeg skal være så dårlig etter fødselen at jeg ikke skal klare å ta hånd om barnet mitt:-(

Noen andre her som har vært i veldig dårlig form under svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I begge mine svangerskap har jeg vært ekstremt kvalm. Kasta opp fra jeg fant ut jeg var gravid til jeg fødte. Dette gikk over når ungene kom ut, heldigvis.

Skrevet

Har vært slik i begge mine svangerskap, hele, lange veien. Kvalm, oppkast i eninga og utrolig slapp/trøtt. Gikk helt fint å føde(men jeg hadde raske, greie fødsler da) og formen var på topp rett etterpå:-) Var som å slå av(eller på) en bryter, alt det kjipe ga seg umiddelbart begge gangene.

Håper det tar seg opp for deg, be legen ta noen ekstra prøver mtp jern o.l dersom ikke slappheta gir seg etter de første månedene(normalt å være veldig trøtt i starten)

God bedring, og gratulerer med lille i magen!

Skrevet

Her i gården er dette normalt, 3 barn og alle gangene var jeg "stygg" dårlig. Når fødselen startet første gang gråt jeg, var jo utslitt før det i det heletatt startet, men da pressriene dro i gang, fant jeg uante krefter :) Og den lille kom seg jo ut på rett vis og med god helse, det samme gjalt nr. 2 og 3. Etter fødsel tok det ikke lange stunden før jeg følte meg i form igjen, og kreftene bygget seg opp fort :)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende svar:-) Håper ting blir bedre etterhvert. Får bare holde ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...