Gå til innhold

Gravid i Trondheim/omegn og i alderen 30++ ?


Dalgård

Anbefalte innlegg

Hei.

Gleder meg over mitt andre svangerskap og har termin 27 desember. Lurte bare på om det bare er jeg som er "gammel" og gravid her inne? Uansett trivelig å bli kjent med flere i samme situasjon uansett alder så vil gjerne ha kontakt med flere, men hadde bare en nysgjerrighet på om vi er mange som er 30+?

Selv er jeg 35 år, blir 36 til høsten.

 

Kanskje kunne vi ha fått litt kontakt vi også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 32 år og skal ha min første..... Har meldt meg på treffet på solsiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også 35 og blir 36 år til høsten, så da er det noen "gamlinger" her inne... Barn nr. 4, så er ikke så veldig aktiv på denne sida, men er jo innom og sjekker hvor langt jeg er kommet og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Blir 37 i vinter og venter mitt 4 barn, har termin 25 desember.

Ønsker gjerne kontakt med "voksne" mødre.

Jeg bor på Ranheim.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år om noen dager, så jeg hører vel også hjemme her;-) Tenkte meg på treffet på Solsiden jeg også, så møtes vel kanskje der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er 33, og venter mitt første barn i desember. Jeg bor på Ranheim. Usikkert om jeg når BIM i den 19. -men det kommer kanskje flere sjanser for treff? Hadde vært hyggelig:)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg har vært i kontakt med "gruppen"/innlegget som heter Trøndelag og der er det snakk om å få til et treff på kveldstid i 1930-2000 tiden...litt lettere når man kanskje har barn fra før iallefall. Evt om vi enten lager et eget "gammeltreff" eller om vi prøver å møtes på "Trøndelagtreff"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Greier ikke helt å henge med her, skal prøve å logge meg på oftere. Forstår det sånn at det har vært et treff på Solsiden? Virker som det er mange som har termin i desember i trøndelag så det må da bli et veldig stort treff? Hva med et treff for oss "gamlinger" som Dalgård foreslår? Det hadde vært hyggelig å bli kjent med flere som skal være hjemme i 2011, fint å ha noen å trille tur og skravle "babyting" med. Og veldig morsomt for barna å møte andre barn etterhvert som de voksert til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen=) Skal vi få til et treff da? Forslag om tid? Jeg foreslår i 19-20 tiden,da det er greit å få lagt noen små før man drar =) Sted: bør være en plass hvor det ikke er altfor mye støy for da hører man ikke annet enn hva den aller nærmest seg sier. Forslag damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et treff hadde vært koselig. Hva med en eller annen kveld i uke 37/38? Bakklandet? evnt. Choco Boco Solsiden (litt mindre støy enn Bare Blåbær)?...man får kanskje reservert bord eller noe...?

Forresten en liten en her som 'hilser' veldig på akkurat nå. Lykke! :))

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hadde du noen spesiell plass på Bakklandet i tankene? Jeg kom på Den gode Nabo, der er det vel ikke for mye støy eller? Har ikke vært der på en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli med. Er 34 år. De har Chocco bocco på Bakklandet også. Hadde vært koselig. Ellers er det mange steder å velge i på Solsiden. Lenge siden jeg har vært på Den Gode Nabo, men husker det var koselig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Nei nå har det vært litt mye 'armer og ben' her i det siste. Har helt glemt å følge med her inne. Den Gode nabo er fint det:)

Hva med et treff i neste uke allerede?

 

:) Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Heimdal å er 31 år. Har vært med på begge treffene som har vært og vil gjerne bli me på fler:-) Men neste uke blir litt hektisk for meg siden jobben min skal drive med flytting hele uke på dag og kveldstid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ble litt travelt en periode her. Vi får prøve å finne dag og tid for et treff etter høstferien. Kjæm tilbake senere med nærmere forslag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei.

Da er jeg frisk og rask igjen etter influensa, og klar for treff=) Jeg lurer på; er det mange av dere som kunne ha møttes på dagtid? Kanskje flere som begynner å bli "sykemeldt" og har litt tid på formiddagene? Hvis så er kunne vi ha tatt et treff på formiddagen.

Hvordan er interessen for dette?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber nå 60% ,så har fri 1 og 2 dager i uken. Kunne godt tenkt meg et treff på dagtid. Får ikke gjort så mye hjemme uansett -) Går mest på soving hos meg som har anledning til det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vet jo at det også er et treff onsdag 10 kl 19 så antar at noen kanskje skal dit. Men jeg prøver å foreslå en dag/tid også får dere gi en tilbakemelding på om det kan passe. Utifra det jeg kan telle er vi ca 8 stk tilsammen, men hvis flere blir med er det hyggelig.

 

Siden Egon har fungert som treffsted før, så foreslår jeg det denne gangen også. Er iallefall mulig å høre hva de andre sier der=)

 

Dato: 16 november kl 1200, på EGON SØNDRE GATE

 

Gi meg et hint om du kommer eller ikke slik at jeg kan få bestilt bord.

 

Kanskje får vi 30+++ gjengen endelig møttes!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg er på jobb hver dag den uka pga ferie hos en kollega.

Vet ikke når dere har termin, men om det blir et treff til så møter jeg opp ettersom jeg går ut i permisjon 2. desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...