Gå til innhold

Bytte fra NAN til Hipp

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt 4 måneder med Lykke og hun kan nå gå over til NAN2. Men jeg tenker å slutte med NAN og gå over til Hipp.

Kan jeg gjøre det fra en dag til en annen? Eller trenger man tilvenning til nytt mme-merke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du gå over til Hipp?

Jeg prøvde å gå over fra NAN til Collett men det ble et helvete siden hun var vant med NAN. Prøvde Hipp også men var ikke sjans. Vi likte ikke NAN siden den luktet så vondt og vi trodde jenta vår fikk mye luft av den men ble visst verre da vi byttet gitt. Prøvde bare med en flaske om dagen i starten. Men ble nattevåk da gitt. Litt kjedelig :P

Skrevet

Hun har begynt å drikke så lite og ikke ville ha melka. Så jeg tenkte å prøve å bytte til Hipp?

Hun har fått NAN helt fra børjan av og det har funket bra, men nå drikker hun lite og jeg lurer på om hun er lei den eller ikke liker smaken? Om det er mulig for en 4mnd. gammel baby? ;)

Nå skal jeg begynne med grøt så kanskje vi skal prøve NAN litt til? Er lite suger på å begynne med nattevåk og vondt i magen

Skrevet

Bare å bytte, liker hun ikke så liker hun ikke :)

Skrevet

Vet du om det må tilvenning til? Eller skal jeg bare prøve meg frem?

Skrevet

Vi tenkte også at vi skulle forsøke å bytte over til hipp nå. Jenta er nå 5 måneder. Den siste uka har hun nekta plent å drikke melka si bortsett fra dersom hun er ekstremt sulten, men jeg kan jo ikke vente til hun sulter heller!!! Tror rett og slett hun er skikkelig lei av smaken på melka. Grøt spiser hun fint, men kan jo heller ikke gi det til hvert måltid!

Skrevet

Er bare å prøve å bytte. Bare gi ett nytt måltid med Hipp.

Skrevet

er jo bare å prøve men hadde startet rolig for å se om det blir noen reaksjoner som luft i magen osv. Vi begynte med maisgrøt og litt mindre melk vi om kvelden og det ble veldig populært:)

Skrevet

Tilvenning? Nei, du bytter bare merke. Liker hun det ikke er det bare å bytte tilbake.

Skrevet

Tusen takk til alle som har svart:)!

Mye man skal lure på og dette med mat er ikke lett, hehe! Endte opp med å kjøpe NAN2 og Maisgrøt fra Nestlè. Så prøver vi det og ser hvordan det går. Men da vet jeg iallfall at det er mulig å bytte mme.

Skrevet

Bare å bytte. Vi har vært veldig fornøyde med Hipp. Mindre gulping, slutt på hard mage, og eller blid og fornøyd!

Skrevet

Da er Hipp forsøkt for første gang og det falt IKKE i smak!!! En slurk, brekker seg og spytter ut igjen det hu evt har igjen i munn!!!!

Skrevet

Ouch! Det hørtes ikke godt ut:(

Det er som de sier: "Smaken er som baken...."

Tilbake til NAN eller?

Skrevet

Nja, vet ikke. Har et innlegg ute på anonym så håper noen kan hjelpe meg! Hehe er ikke lett med de barna som er sta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...