Gå til innhold

Jeg studerer og ser faktisk mer på pene damer enn menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg rar??

Har alltid syntes at nakne jentekropper er mye finere enn nakne mannekropper!! Kunne aldri tenkt meg å være intim med en jente bare så det er sagt.. men jeg merker at blikket oftere dras mot pene damekropper f.eks på sydentur enn mot avkledde mannekropper... synes det er mange flere av oss damer som har finere kropper enn menn og jeg da.. er jeg alene om dette eller er vi fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er enig:) Kvinnekroppen mer mye mer vakker en mannekroppen.

Skrevet

Jeg er også sånn. Jeg er overhodet ikke tiltrukket av kvinner eller jenter, men det er likevel dem jeg kikker mest på og beundrer.

Jeg føler meg ikke truet av vakre kvinner som kanskje er flottere enn meg, jeg bare synes selv at de er pene.

Skrevet

Samme her. Finnes ikke tiltrukket av kvinner i det hele tatt, jentesex er skikkelig turn-off for meg, men jeg synes likevel kvinnekroppen er finere og det er flere pene jenter enn menn. Er langt mellom hver gang jeg ser en mann som får meg til å stirre litt ekstra, mens jeg godt kan bli sittende og stirre litt på en vakker kvinne med flott figur. Egentlig veldig rart side jeg ikke tennes av det, hvilke interesse skulle jeg ha av å kikke på andre kvinner da? Tror det er litt for å sammenligne, men mest fordi det er vakkert å se på. Som et flott maleri, en vakker solnedgang eller noe slik, noe man liker å beundre.

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Jeg beundrer, studerer, undrer meg over hva som gjør at jeg synes nettopp akkurat dette mennesket er så vakkert. Mannfolk er mer eller mindre uinteressante. Snodig! Nå er jeg godt gift da, så har vel heller ikke noe behov for å kikke på gutta lengre, men tror egentlig jeg så mer på jentene før også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...