Gå til innhold

Hva er den ene lille tingen babyen din gjør som får deg til å smelte fullstendig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For min del er det når de "smatter" forsiktig etter å ha spist, eller når de skal svelge. Er den beste lille lyden som fins!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hun ligger og halvsover i senga si, og jeg kysser henne på kinnet. Da smiler hun fra øre til øre, mens smukken hennes er i munnen og øynene er igjen:)

 

Åååh, suukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lille skatt er ikke født enda, men klarer å få meg til å smelte fullstendig allerede. Han har nettopp begynt å sparle litt tydelig, og det fineste er de få gangene jeg har sakt "gjør det igjen for mamma da, lille gutt" og så gjør han faktisk det! Later som han faktisk forstår, siden han jo kan høre nå, men vet jo det egentlig er tilfeldig. Alikevel er det helt hærlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13:45

 

Akkurat det gjør jeg også..hehe

 

Spør om ikke han kan si hei til mamma, så da får jeg ofte et godt dult mot hånda... nesten som tårene spretter noen ganger...

 

Heeerli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange søte svar man har fått da:) Blir en skikkelig sånn feelgood tråd dette!

 

Jeg kan føye til at mine alltid er kjempeglade når jeg kommer inn til dem om morgenen, og smiler fra øre til øre og spreller verre med armer og bein. Super start på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi samsover og innimellom legger jeg meg samtidig som henne bare for å ha den kosen og da hun nesten holder på og sovne legger jeg ansiktet mitt heeeelt inntill hennes også snur hun seg mot meg og sovner med en gang. Sånn ligger vi i mange timer. Og må legge til at panna hennes passer perfekt inni nese/panne"gropen" min. Perfekt match :)

Men det hun gjør selv som jeg smelter helt av er latteren hennes når jeg kiler under haken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detmå være akkurat når han har våknet, og ligger å strekker seg skikkelig, og smiler.. :D Da ser det ut som han har sovet godt og har det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun holder på med leketelefonen sin og trykker på en knapp som gjør at det kommer en litt høy ringelyd, later hun som om hun blir redd og hiver seg i armene mine og gjemmer seg:) Gjentas gjerne 30 ganger;)

 

Er 10 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste er snart 6 mnd og smleter meg når hun legger hodet sitt i halsgropen min og koser med ansiktet sitt mens hun sier mmmm.. :)

Eldste er 3 år og smelter meg når hun sier "mamma, du er så god" mens hun stryker meg i ansiktet med hånden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frøkna er snart 8 mnd, når hun står i fanget midt snur hun seg for å kose på kinnet! Det smelter meg helt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smelter fullstendig hver gang hun har ligget i senga eller lekegrinda si og jeg skal plukke henne opp. Da strekker hun armene i været og spreller med både armer og bein mens hun smiler så mye hun bare kan. Når jeg da løfter henne opp begynner hun ofte å le fornøyd. Hun er 5 måneder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun gjesper, og så kommer det hylet etterpå.. Og når hun lager prompelyder med munnen.. Er så gøy når folk kommer bort å sier " Åh, hun er sååå nydelig", og så kommer den flotte lille jenta mi med de mandige prompelydene :P

 

Og når hun tar teppet over hodet, og leker tittentei borte bø :) Og når hun klapper søte..

 

Hele hun får meg til å smelte <3 Hun er 8 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...