Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Får man føde stående? Leste en plass at kvinner som føder stående ofte føder raskere enn liggende, da tyngdekraften kan hjelpe til. Noen som vet noe om dette? Eller har født stående selv?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Når man kommer inn for å føde, så kan man ende opp med å prøve mange stillinger, før man finner en behagelig. Men så lenge man ikke har bekkenløsning, eller lignende problemer, så er det ingen ting som står i veien for å føde stående. Gjorde det andre gangen selv, og jo, det gikk fortere, men det tok alle kreftene å skulle holde seg på bena!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå