Gå til innhold

Føde stående?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man føde stående? Leste en plass at kvinner som føder stående ofte føder raskere enn liggende, da tyngdekraften kan hjelpe til. Noen som vet noe om dette? Eller har født stående selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man kommer inn for å føde, så kan man ende opp med å prøve mange stillinger, før man finner en behagelig. Men så lenge man ikke har bekkenløsning, eller lignende problemer, så er det ingen ting som står i veien for å føde stående.

Gjorde det andre gangen selv, og jo, det gikk fortere, men det tok alle kreftene å skulle holde seg på bena! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...