Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 http://i37.tinypic.com/2uxzs7o.jpg Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Det sies at en strek er en strek. Men kan jo være greit å ta en ny test om noen dager
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Noen sier at den kan være så svak pga påbegynnende SA. Kan det stemme?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Tøys, de fleste får svake tester i begynnelsen! Grattis!!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Gratulerer ! Slik så mine tester ut også i begynnelsen og nå sitter jeg her med voksende mage og termin i desember. Streken er der jo, og den kommer ikke uten at det er hormoner tilstede. Den blir nok sterkere etterhvert. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Huff, vet ikke hva jeg skal tro når jeg får så mange forskjellige tilbakemeldinger på det. Bør jeg ta en clearblue for å være helt sikker? Men, de viser kanskje ikke resultatet riktig så tidlig? Mener å ha hørt at man må ha høyere hcg(??)nivå for at de skal slå ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå