Gå til innhold

Herregud, hva skjer nå a??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte gullgutten på sin første skoledag i dag... gikk supert, litt småsjenert, men så at han trivdes. Og så var det tid for å dra hjem, og når jeg setter meg i bilen så begynner jeg å sippe... Og jammen sitter jeg ikke her å sipper også!!

 

Syns det plutselig ble så rart, tenk at gutten min har blitt så stor.. og så er jeg så redd for at han nå ikke er under oppsyn lenger (lærerene følger jo med, men ikke hele tiden)

 

Huff, jeg som aldri griner omtrent... Er bare så uendelig glad i gutten min, og syns egentlig det er litt skummelt og slippe han løs...

 

Går vel over om et par dager, men fælt nå:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler med deg....

Snuppa her har sin første skoledag til onsdagen,...Og JEG gruer meg....

 

 

Går vel over etterhvert..Er som regel værst for oss mamma`r

Skrevet

Gratulerer med skolebarn!!

 

Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg får tårer i øynene bare jeg tenker på snuppa mi som skal begynne på skolen om to dager.

Må nok pakke masse papirlommetørkler til mor, ja...

 

Det er verst for oss. De synes det er kjempestas, og alt blir helt sikker mye bedre bare man kommer inn i de nye rutinene.

Skrevet

Er ikke så lett å holde tårene tilbake alltid! Jeg satt og så på barnetv imorges(sammen med sønnen min) og der var det om første skoledag og gjett om jeg begynte å gråte da! Og jeg har ikke barn som skal på skolen engang. Eldste min er 3... Haha :) Har blitt skikkelig sippeguri etter at jeg ble mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...