Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Hvis mannen min hadde ønsket seg "sengekos" hadde jeg nok bare snudd meg. Det hender at han kaller sex en "runde" eller "omgang" Det finnes knapt nok noe som fratar meg lysta mer effektivt.. Har du noen ord andre bruker om sex, som du synes er usexy eller er det samma søren hva man kaller det for deg?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 "Skal vi pule?" Denne setningen er det verste jeg hører, takler den ikke, føler det blir sånn... ungdomsskole tendenser Men ellers kommer alt ann på humøret, så mannen min har lært seg til å bare bruke kroppsspårket sitt
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Pule er ett ekkelt ord.. Da er sengekos bedre, selv om det høres rart ut.. Samleie høres kleint ut det og.. Skal vi ha samleie liksom.. Haha. Fitte er heller ikke ett topp ord, for et ekkelt ord egentlig..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Jeg liker alt jeg da Bare det kommer fra mannen min, er jeg med! Men det blir ofte mye kroppsspråk, og det er digg =) Men liker om han sier;kom så skal vi pule også! =)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Pule er kjempebra. Det sier vi ofte til hverandre. Men før vi skal gjøre det, spør vi aldri "Skal vi pule?" eller lignende. Det er aldri nødvendig å spørre. Tingene utvikler seg naturlig. Ikke nødvendig å si noe direkte om hva vi tenker eller ønsker utenom kroppsspråket.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 " skal du ha kuk i dåsa" kan komme fra min mann... Mannfolk assa.. bryr meg ikke veldig, men noen ganger siern sorry... har bare så lyst på deg da vettu "skal vi lage baby" kan også komme, spes nå som jeg er høygravid
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 kuk.. synes det er ekkelt... også dåse og fitte.... Jeg er nok myk av meg... men liker også å bli tatt hardt.. vil bare ikke at ting skal sies høyt på en måte.. elsker nok hard handling mer enn harde ord;)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 hahaha 12:32 :-D fikk en god latter av den siste delen der Verste fra samboeren er nok: Vil du smake kukk, musa mi? Noe usmakelig, men så sier vi ikke stort av slikt da, det går mest på kroppsspråket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå