tessa888 Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Noen som bruker/har brukt denne? Har dere evt merket noen bivirkninger? Satt den inn forrige uke og er så trøtt som jeg aldri har vært før og trener mye og spiser sunt for å gå ned i vekt nå men etter jeg fikk den satt inn har jeg gått opp! Hilsen en frustrert:(
*Lissi* Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Jeg hadde den, men fjernet den etter 9-10 mnd. Eneste problemet jeg slet med var gjentatte soppinfeksjoner. Aldri slitt med det før, og forsvant med en gang jeg fjernet den....
Lottemor:) Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 jeg satt inn for ca en måned siden, ingen bivirkninger. kjempe fornøyd. men det er jo det teite med hormoner da, man kan risikere diverse bivirkninger, deriblant vektøkning :S jeg gikk opp masse med p sprøyta. så håper virkelig jeg ikke får problemer med spiralen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå