Gå til innhold

Mirena Hormonspiral


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker/har brukt denne?

Har dere evt merket noen bivirkninger? Satt den inn forrige uke og er så trøtt som jeg aldri har vært før og trener mye og spiser sunt for å gå ned i vekt nå men etter jeg fikk den satt inn har jeg gått opp!

 

Hilsen en frustrert:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde den, men fjernet den etter 9-10 mnd. Eneste problemet jeg slet med var gjentatte soppinfeksjoner. Aldri slitt med det før, og forsvant med en gang jeg fjernet den....

Skrevet

jeg satt inn for ca en måned siden, ingen bivirkninger. kjempe fornøyd.

 

men det er jo det teite med hormoner da, man kan risikere diverse bivirkninger, deriblant vektøkning :S

 

jeg gikk opp masse med p sprøyta. så håper virkelig jeg ikke får problemer med spiralen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...