*Lissi* Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Blir 2 år og 3 mnd. mellom de to minste. Har emmaljunga edge duo som jeg har brukt til de to siste. Denne er begynt å bli litt "slitt". Sliter blant annet med å få av baggen og litt annet. Tenkte på å kjøpe carena søskenvogn, men synes kanskje baggen er litt smal? (desemberbaby) Dessuten usikker på om vi virkelig trenger det. Brukte ikke mye vogn i fjor vinter, da det for det meste gikk i akebrett:-) Har sett en kjempe stilig basson vogn også. Og vurderer å gå for denne. Klarer ikke helt bestemme meg....
Zitro Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Hadde kjøpt en vanlig kombivogn jeg og hatt ståbrett. (eller akebrett som du selv sier) 2 år og 6 mdn mellom våre og jeg savnet aldri en søskenvogn.
Gjest Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Spørs litt på din situasjon. Er 2 åringen i barnehage? Sover han/hun på dagen? Kjører du bil?
*Lissi* Skrevet 16. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2010 2 åringen er i barnehage ja (2 minutt å gå dit) Jeg kjører bil. Bor på et lite sted så er ikke avhengig å ha med bil i vognen. Derfor er det ikke nøye at vognen er stor eller tungvint å ha med i bil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå