Gå til innhold

off, fikk en dårlig magefølese nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen begynte på jobb i dag etter 4 uker ferie. når han kom tilbake spurte sjefen om han hadde hørt noe fra den ene kollegaen, noe han ikke har gjort.

så forteller sjefen han (kollegaen) skulle begynt på jobb mandag for 1 uke siden, ikke har han fått tak i kollegaen og ikke tar han tlf eller kona, ikke er det noe liv i huset hjemme hos di heller.

kollegaen vist han skulle begynt på jobb igjen siden han begynte ferien 12 juli, og han skulle ha 4 uker ferie.

jeg tenkte kansje jeg kunne finne ut noe på facebook, men så viser det seg at ingen av dem har facebook. prøvde å søke i tlf katalogen i håp om å finne et familie medlem å ta kontakt med, men di har sjult adresse og nummer. nå har jo sjefen prøvd å ringe og mannen min, men ingen svar.

sjefen tør ikke heilt å være sint heller fordi han vett jo ikke om noe har skjedd. off fikk totalt vondt i magen nå...

noen tips til hvordan jeg kan spore opp kollegaen??

beklager skrivefeil, men er litt i fart og fikk ikke tid til å se over innlegget. har 2 unger som dra meg i armen og vil ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er nok din sjefs oppgave og ikke din og spore opp et menneske.

I våres firma har vi liste over pårørende som skal kontaktes ved unormalt fravær, ulykker o.l... ellers må sjefen din kontakte politiet nå og melde han savnet.

Skrevet

Hva med og kontakte politiet og evt melde dem savnet?? Eller har dere mulighet til og spore opp venner eller familie?

På de flese arbeidsplasser så må en alltid fylle ut et skjema med navn, bosted osv, på samme skjema må mann fylle ut en pårørende i tillfelle det skulle skje noe..Kanskje det kan være noen dere kan kontakte der? På min arbeidsplas måtte jeg fylle ut 2 pårørende så jeg hadde da min mann og mamma.

Men litt rart at de ikke har tatt kontakt med arbeidspalssen da..Så tror nok at jeg hadde kontaktet politiet..

Skrevet

ja jeg vett at dette er sjefens oppgave, men jeg kjenner både mannen og kona godt, og kjente at jeg måtte prøve å få kontakt med di.

er ganske beskymret nå.. håper sjefen har en list på hvem han skal kontakte, men jeg tror det er kun kona som står der og han har ikke fått tak i hun heller. men i morgen endre det nok opp med å melde han savnet hos politiet, vist han ikke dukker opp i morgen.

hi

Skrevet

Huff, får virkelig håpe det bare er en "teit" ende på historien, å at det ikke har skjedd dem noe! Fikk jeg også vondt i magen altså:( Sånne "forsvinninger" er aldri noe morro!! Lykke til !

Skrevet

Kontakt jobben hennes da vel.

Sjekk om de har hørt noe.

Skrevet

De skriver på VGnett nå at de har funnet levninger etter en mann (under 40 år) nedgravd! :-O Huff og huff! Håper de får tak på denne mannen som HI skriver om!

Skrevet

Herregud det var da også noe å si da 11:05!!!

Skrevet

Nei huff! Det var visst likdeler!! Da trekker jeg den tilbake...

Skrevet

Du sier du kjenner dem godt; dra hjem til dem da !!

Skrevet

enda ikke funnet ut noe? dra hjem til dem?

Skrevet

det er ingen hjemme, huset et tomt... har jo prøvd det selvfølgelig.

har ikke kontaktet kona sin jobb pga hun går hjemme med deres 3 år gammle sønn, håper at sjefen til mannen min får tak i han snart, for det har jo gått altfor lang tid siden han skulle begynt på jobb igjen.

skal opptattere når jeg vett noe, men det kan ta dager for det har gått 1 uke i dag uten at di vet noe. tror nok sjefen må komme seg ned til politistasjonen, noe jeg mener han burde gjort med engang i dag.

sjefen trodde først at han bare hadde missforstått at han kansje hadde ferie lenger, men dette er jo begynnelsen på uke nr 6 i ferien og alle vett at man ikke har så lang ferie.

han pleier aldri skulke jobb, han har altid tatt den veldig seriøst.

hi

Skrevet

vi holder til i rogaland, så tviler på at det er han på linken.

men han kan jo enda ha vert på ferie der, eller besøkt noe der. har ikke snakket med han eller kona helle ferien.

håper at det er bare en fille ting. men synst det er ekkelt

hi

Skrevet

hvis dem var borte, skulle man jo nesten tro noen i familien hadde merket det? og meldt dem savnet..

Skrevet

Nja, mange som ikke har særlig tette familieforhold i dag..

Skrevet

Kanskje noen på kontoret har skrevet feil dato for når han skulle være hjemme fra ferie?

En eller annen meneskelig feil ett eller annet sted?

Skrevet

nei det står rett på papirene han skulle begynt på jobb 9 august, han jobber som tømmermann.

i følge mannen min skulle di en tur til danmark men det var i juli, så skulle di ver hjemme resten av ferien å bygge på huset.

har ikke snakket med noen familie medlemer, men mannen min skal bort å sjekke om di er hjemme i kveld, håper vi får vite noe snart

hi

Skrevet

Har de bygget på huset da? Hvis huset står urørt kan det tyde på at de ikke har kommet hjem fra Danmark. Hvis huset har nybygg har de ihvertfall vært hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...