Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 for ett dilemma..har vært sammen med barnefar..i 6år..vi prøvde på nr 5..ble ikke gravid..ble slutt mellom oss...en stund siden nå. ..i all min trøst fant jeg en annen og forelske meg i..men han er opptatt,og har barn han også.men at det forholdet der ikke går så bra..han sliter med d samme..blitt glad i meg også.. tok en gravidtest på fredag,og den va jo så klart positiv.. nå er det og finne ut hva jeg skal gjøre da..jeg har ikke noe lyst til abort,men ser ingen valg..kan ikke bli alene med endA ett barn.. tenker på at det blir veldig mye..og alle kommer til og være imot det. men samtidi ble jeg glad når jeg så testen ble pos.. gravid..skal ha baby...men det går ikke nå 2år tok det..før jeg ble gravid..bare at nå prøvde jeg ikke..va vel en grunn det å.. 5 uker på vei..får vel bare finne ut hva jeg skal gjøre..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Huff da OG gratulerer. De fire andre barna dine har du med samme far? I så fall skal du vel ha en samværsavtale med han, slik at du får en viss avlastning der. Hvor gamle er barna dine? Vil tro de eldste også kan avlaste deg litt med å hjelpe til noe i hvert fall Man klarer det man vil og ønsker du å beholde dette barnet så gjør det. Det vil garantert gå utover forholdet/ekteskapet til din ny flamme, men kanskje dette er sparket bak han trenger? Vet han noe?? Det er trist at hans familie også går i oppløsning (spes med tanke på barna), men har ikke de voksne hatt det fint som kjærester heller, så har sikkert barna merket det. Men klart barn vil jo helst ha både mamma og pappa sammen. Nei ikke lett dette. Håper du finner en god løsning og at konsekvensene for alle parter, både du og den nye, ekser, barna her og der osv. kommer seg vel ut av dette. Blir nok hardt mens det står på, men ikke la deg overtale til noe du ikke vil Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 takk:) gamlaste er 8år,så hun kan hjelpe litt..men blir nok fryktelig trasvelt..jeg har ikke fortalt det til barnefar enda..han kommer fra plassen jeg bor,så var hjemme på ferie..bor langt unda..enda mer komplisert.. skal ta en test til i dag for sikeretssjyld..så skal si det i dag..jeg gruer,vet hvordan reaksjon blir. tar jeg abort,blir det etter alle andre sitt ønske..behold jeg,blir det bare etter mitt ønske..men man skal vel egentli gjøre det man selv vil.. synes jeg ser gravidmager og babyer overalt..da kjenner jeg at jeg også vil..men da sammen med han nye..savner han så utrolie mye..det sa pang med en gang det..han sier han er sammen med hun pga ungene..men det kan jo ikke jeg vite sikkert..men det virker ikke så det går så bra..når han liker meg så godt.. avanseerte saker,skal sikkert og være.. hi
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 det aller viktigste er at du gjør det du ønsker!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Gratulerer med å ha ødelagt en barnefamilie. Jeg kan nesten garantere deg at han nye kommer til å velge kona han allerede har fremfor deg.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 "Gratulerer med å ha ødelagt en barnefamilie" Ja herlighet, det er jo bare hennes feil - ikke sant? Barnefaren er vel helt uskyldig i dette han, selv om det faktisk var HAN som var utro mot kona si og smelte ei anna dame på tjukka? Unnskyld meg, men hvor naiv er kvinnfolk her inne egentlig? Synest du skal gjøre akkurat det du selv ønsker, og gi faen i hva andre måtte mene og ønske. Det er tross alt du som har barnet i deg.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Det er likevel lov å bruke huet, og holde seg unna opptatte menn. Ikke minst la være å bli gravide med dem. Null sympati herfra.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 er han selv som ha ødlagt familien sin,ikke hi!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 Hun får nå ta sin del av skylda. Man må være to. Og hun har selv greid å blir gravid.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #10 Skrevet 16. august 2010 Den er grei den, men det er da vel ikke BARE hun som har ansvaret her? Hun bør holde seg unna opptatte menn, ja vell... men bør ikke opptatte menn også holde seg unna andre damer? Hadde noen tatt min mann, så hadde vell skylden ligget hos han - ikke hos dama som "ikke klarte å holde seg unna". Det er IKKE damer som skal holde seg unna typen min, det er han som skal klareå holde seg unna andre damer, verre er det ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #11 Skrevet 16. august 2010 Det holder med et punktum. De to punktumene du strør om deg med kan ofte erstattes av et komma, og stor bokstav hjelper til med å lette lesingen for andre som ikke på forhånd vet hva du skal si. Fullstendige setninger er også et pluss. Du har havnet i et dilemma som er like forvirrende som måten du skriver på. Kanskje du skal ta en tenkepause helt for deg selv, eller diskutere dette med noen som kjenner deg godt, og som vil være ærlig med i en vurdering av om du vil makte å være alenemor til 5.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #12 Skrevet 16. august 2010 Er det noen her som har sagt at mannen ikke har ansvar? Poenget er bare det at det å bli gravid med en opptatt mann ikke er så mye å rope hurra for. Det er ikke et bevis på stor innsikt, hvertfall. Ei heller moral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå