Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Hehe hjemme hos oss har vi 2 badevekter og jeg trodde det bare var en som fungerte! Har da veid meg på den, men i dag da jeg skulle veie meg fikk jeg litt sjokk for jeg har ikke spist snop eller snacks på 2 uker! Men så sier mannen at jeg må prøve den andre vekta for den er mer pålitelig! Veide meg på den andre og der veier jeg faktisk 6,2 kilo mindre enn den jeg har veid meg på til vanlig! Men nå aner jeg jo ikke hvilken av vektene som stemmer best!! Hvilke av de 2 vektene ville dere stolt mest på! Den som veier minst eller den som viser mest??
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Legg heller ut et nakenbilde av deg selv, så kan vi bedømme om du er tykk eller passe slank.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Hvis vekta hjemme viser mindre enn det vektene hos familie og venner gjør, er det et kraftig hint...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Haha For et artig spørsmål. Vekten din er jo bare et tall. Kjenn på hvordan du føler deg. Føler du at du lever er sunt liv så er det jo tipp topp Vet du innerst inne at du spiser usunt og er lat burde du kanskje gjøre noe med livsstilen din Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå