Gå til innhold

Skikkelig deprimerende:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe hjemme hos oss har vi 2 badevekter og jeg trodde det bare var en som fungerte! Har da veid meg på den, men i dag da jeg skulle veie meg fikk jeg litt sjokk for jeg har ikke spist snop eller snacks på 2 uker!

 

Men så sier mannen at jeg må prøve den andre vekta for den er mer pålitelig! Veide meg på den andre og der veier jeg faktisk 6,2 kilo mindre enn den jeg har veid meg på til vanlig! Men nå aner jeg jo ikke hvilken av vektene som stemmer best!!

 

Hvilke av de 2 vektene ville dere stolt mest på! Den som veier minst eller den som viser mest??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg heller ut et nakenbilde av deg selv, så kan vi bedømme om du er tykk eller passe slank.

Skrevet

Hvis vekta hjemme viser mindre enn det vektene hos familie og venner gjør, er det et kraftig hint...

Skrevet

Haha :P For et artig spørsmål.

Vekten din er jo bare et tall. Kjenn på hvordan du føler deg. Føler du at du lever er sunt liv så er det jo tipp topp :)

Vet du innerst inne at du spiser usunt og er lat burde du kanskje gjøre noe med livsstilen din :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...