Gå til innhold

Operasjon Flat Mage Til Jul: Avaspark i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo dere som skulle være med.

Da er vi i gang fra i dag.

Jeg glemte å måte meg i morges, men tipper jeg fortsatt er 73 i midjen og 83 rundt magen.

Vekta var ihvertfall 60, 3 (jeg er 167 høy).

Jeg ta de andre målene med neste gang.

Planene for denne uken er:

- å melde meg på treningssenteret igjen, og kanskje trene der 1-2 ganger.

- Gå/jogge 2-3 ganger (ca 1 time)

- Styrkeøvelser på stuegulvet hver dag, ca 15 min.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg sa vel aldri at jeg skulle bli med, siden magen min aldri blir flat til jul samme hvor mye jeg prøver :) Men jeg er igang, og har mista 2 kg forrige uke, og forøyd med det (ketolyse med sprekk)

Planen min denne uka er å trene på senter idag, onsdag og torsdag, også gå tur tirsdag og lørdag. Styrkeøvelser kan jeg ikke drive med enda, da ryggen er i ulage. Men det kommer!

Vekta ekke så nøye, skal heller skrive opp hva jeg går ned ;o)

Skrevet

Flinke, flinke Palmesus!! Jeg har siste bursdagsfeirings i dag jeg også, så er jeg også i gang :-))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Idag?? Trodde du var ferdig igår jeg ;o) Blir artig å se til onsdag, for jeg har jo snikveid meg forrige uke også!

Skrevet

He, he... nei her feirer vi 2-3 dager :-)

Jeg har ikke turt å snikveie - veit det bare har gått oppover i helga uansett, men satser på å komme meg tilbake på skratch på onsdagen! ...og videre nedover etter det :-)

Skrevet

Jeg har mål om å miste noen kilo til sommeren igjen! Jeg skal vente til mini begynner i barnehage-forhåpentligvis i januar-så skal jeg melde meg på treningssenter.

Det er ikke realistisk for meg å dra med meg en liten unge når jeg skal trene. Vet det finnes barnepass på noen sentre, men jeg må være realistisk med meg selv! Vet jeg ikke kommer til å reise på trening med en liten unge på armen..

Men når den tid kommer,DA er jeg med:)

Skrevet

hei hei! ja nå er vi igang:)

tipper nok at mine mål er ved det samme som før helgen, og vekt må jeg ut å kjøpe!

mine planer for uka:

- ikke spise noen ting godteri og søtsaker i ukedagene.(dette klarte jeg hele forrige uke... STOLT!!!)

- trene litt hver dag! enten gå en lang tur, med mini i vogna! eller på ellipsemaskin i kjelleren.

- trene styrkeøvelser, ca 15min hver dag!

Skrevet

Supert!

Denne høsten er motivasjonen på topp -og det er jo det viktigste redskapet! :)

Mine mål er midjen; 74,5 cm

magen; 93 cm og

lår; 55 cm

Jeg vil tro jeg veier mellom 69 og 71 en plass (har ikke vekt) og er 174 cm høy.

I går begynte venninna mi og jeg på høstens toppturer, vi har planer om å gå en topp i nærområdet en gang i uka. Kjenner det på rumpa idag - så det var bratt i går gitt ;)

Ellers så blir det fotballkamp i dag og trening i morgen. Rokkering hver dag og litt styrke (armer, mage og rygg i hovedsak nå). Gå/joggetur på torsdag eller fredag og ny topptur på søndag :)

Dette klarer vi fint, dere! :D

Skrevet

Ok, glemte selvsagt å måle i dag, men målte for noen dager siden. Vekten har gått ned litt siden det. Er altså 172,5 cm høy.

Vekt: 72,6 kg (ned nesten 7 kg siden slutten av juni, jippi!)

Midje: Fortsatt 78 cm :-( Rikker seg ikke

Mage: 95 cm, her har det gått ned 2 cm siden sist uke :-)

Planer for uken:

- gå for og levere og/eller hente i barnehagen. Ca 2-2,5 km hver vei, så gjør jeg begge deler blir det 9-10 km pr dag, en del oppoverbakke med 1 åring i vogn og 3 åring på brett. Trim-økt nok i seg selv ;-)

- ca 20 min med styrketrening annenhver dag (vekter for armer og øvre del av ryggen, sit-ups og div øvelser for lårene), 5 min (kun mage) de andre dagene

- 10 min med rockeringen 4-5 dager i uken.

- forsøke å slepe meg ut på en 15-20 minutters joggetur en dag, men vet ikke om jeg klarer å få finger'n ut. Skal prøve ;-)

Skrevet

Hvor stor sjanse er det for at fotballkampen blir avlyst og at jeg tar en liten times rask gange som erstatning og får strekk bak kneet? Jeg bare lurer her jeg halter meg rundt og beinet blir vondere og vondere jo mer jeg går! Er det mulig? Æsj!!

Skrevet

Får hive meg med jeg også; skal ned litt.

1.69 høy

Vekt: 64kg

Midje: 74cm

Mage: 88cm

Hofter 99cm

Lår: 61cm

Planen er ikke å slanke seg noe særlig, kansje en par kilo, men i hovedsak stramme seg opp og bli fastere, kansje gå inn noen cm all over, har litt å gå på der. Hadde midjemål på 66cm før jeg fikk jentene, altså etter jeg hadde fått eldstemann.

Plana er å komme seg tilbake på trenig 3 ganger i uka etter en alt for sløv sommer, samt å gjøre mine daglige øvelser: sit ups, push ups, utfall og trening med yogaball, det hele tar ca 20 minutter hver dag og gjøres på kvelden.

Kosthold, normalt, ingen forandring der siden jeg spiser forholdvis sunt og elsker mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...