Gå til innhold

ojoj


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da er det ikke lenge igjen, jenter!

synes tiden går fort nå, slik at den lille kan melde sin ankomst.

i dag er det 3 uker til jeg går over i tredje trimester! hvordan er det med dere, formen og ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det nærmer seg nå! men av erfaring så vet jeg at det bare varer en kort stund til for på slutten i forrige sv.skap gikk tiden fryktelig seint:-p

men lille nurket kommer jo til slutt ;o)

ellers så er formen "gravid" som jeg sier, har begynnende bekkenløsning og en del migrene. her er masse hormoner ute og går! hehe men det slipper man vel ikke unna uansett :)) men alt i alt så gleder vi oss masse til å få ei lita prinsesse til i hus og at mia skal bli stolt storesøster:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det går skremmende fort her!! Nå er det bare 3 mnd til jeg går ut i permisjon.....

Får litt hetta hver gang jeg går inn på min side her og ser at mine fullgåtte uker øker i anntall, mens det blir stadig færre uker igjen av svangerskapet. Tror denne jenta kommer til å komme som julekvelden på kjærringa for å være helt ærlig!

Formen er faktisk veldig bra!! Ingen problemer med noen ting relatert til graviditeten heldigvis! Masse energi, sover godt (kanskje oppe EN gang om natten) Frøkna turner rundt i magen - fantastisk følelse!

Lurer på når det blir tungt og slitsomt! Nå så er jeg bare glad jeg begynner å se gravid ut og ikke bare småfeit! :D

Jammen på tide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...