Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Hvordan trives du? Hvordan er det med bommene inn til Tr.heim? Jobber du i Tr.heim kanskje? Vi lurer på å kjøpe oss hus der, men er usikker da det er 20 min med bil inn til Tr.heim der vi jobber. Jeg har heller ikke lappen enda, så det må evt. bli buss til å begynne med. Kommer vi til å bli isolert, eller går det bra? Hilsen en liten byfis som er redd for å flytte litt utenfor byen.. (er mammadalt, og hun bor i byen)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Hei:) Jeg er født og oppvokst i Buvika, fin plass med kort vei til Tr.heim. Etter at den nye veien kom har det blitt mye mer sentralt. Fin barneskole, minst 3 kommunale barnehager pluss en del familiebarnehager, 2 dagligvarebutikker, bensinstasjon, 2 restauranter, solstudio, nytt treningssenter osv. Du må vel igjennom 2/3 bommer før du kommer deg inn til Tr.heim sentrum. Ang. buss så kommer det litt an på hvor i Buvika dere tenker å bo. Det går vel buss hver halvtime inn til byen, det er satt opp minibusser som transporterer ned til bussholderplassen på morgenen og ettermiddagen. Ellers så er det jo fin trim:) Tror ikke du kommer til å føle deg isolert nei:) Tar veldig kort tid å komme seg inn til byen, 15 min til City Syd f.eks:) Kan være litt rush på ettermiddagen ut fra byen da. Bare spør hvis det er mer du lurer på
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Takk for svar! ja, jeg lurer på mere:p hehe... Det huset vi har sett på er oppå buvikåsen. Står på kartet at det er 1,7km til bussholderplassen. Hvordan blir det da? :s Blir jo laaangt å gå hver dag frem og tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå