Gå til innhold

Blir dere sur om han ikke svarer på meldinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så sur når typen svarer meg så treigt, i begynnelsen gikk det alltid fort nå er det ikke like viktig å svare kjapt..! Han sender ofte meldinger men svarer så utrolig treigt... Skikkelig irriterende, kan jeg ta det opp med ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du virker prippen jeg!

I starten av et forhold er det normalt at tekstingen går flittig og raskt, men det er jo normalt at det dabber av. Her ka det ta flere timer før jeg får svar, men blir da ikke sur av den grunn!

Skrevet

Nei jeg blir ikke sur, men jeg er like treg selv.

Når man er nyforelsket så sitter jo man omtrent med tlf i hånden å stirrer på den for å få mld'er av sin kjære.

Når hverdagen slår inn så blir tlf gjemt her & der og det er ikke like viktig å svare innen 2 sek.

;)

Skrevet

eneste gangen jeg blir sur når hun ikke svarer, er når hun er på fest å har avtalt å sende mld... ikke arti å sitte hjemme med ungen å du ikke vet om hun holder seg i skinnet å er dritings

Skrevet

Hvis jeg trenger svar raskt så ringer jeg... Nei, jeg blir ikke sur om han bruker litt tid på å svare, ei heller om han glemmer det. Han konsentrerer seg jo om det han driver med i øyeblikket og lever ikke for mobilen sin. Er veldig glad for at jeg har en mann som er interessert i jobben sin, vennene sine, treningen sin osv. Ellers hadde han antageligvis vært dritkjedelig...

Skrevet

Ikke vet om hu holder seg i skinnet når hu er dritings?

Hvis du ikke kan stole på henne så er det vel ikke verdt å være samme i det hele tatt?

Skrevet

I vårt forhold er det JEG som ikke svarer...Det skal så lite til før jeg glemmerdet, om det ikke skjer med EN gang jeg leser meldinga..Om jeg "bar må..." før jeg skal sende melding, er det ofte glemt..Og det skjer veldig ofte..For enten er jeg på jobb, eller alene med to barn (vi jobber skift, så i ukedagene er vi ikke ofte sammen)

ELlers så hender det at jeg ikke hører det kommer melding, eller at det ringer, og jeg sjekker nesten ALDRI telefonen uten at jeg hart hørt sms-lyden eller at det ringer..Sånn er det bare.

Om samboer skulle irritere seg over dette..Bli usikker ovenfor meg, mine følelser for ham osv osv, så hadde vi ikke kunne vært sammen. JEg er sånn, og sånn er det bare...

Nå har det blitt sånn at de fleste av mine venner, mine søsken, og mine foreldre ringer/tekster min samboer fremfor meg. FOr han svarer alltid :o) Så nå og da får jeg telefon fra mannen, som er på jobb, og sier det er vafler og kaffe hos mamma og pappa (som nestne er naboer av oss) :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...