Gå til innhold

hvor mange har et sted...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som er så sjermet at dere kan kaste alle klærne og vandre naken og bade osv om dere måtte ønske og ikke en gang føle dere må se dere over skulderen...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bade naken på hytten men det KAN være turister i huset som leies ned forbi.DET driter jeg i ;)Trenger å føle friheten rett på kroppen av og til !

Skrevet

vi tok båten ut i en isolert vik i dag og hele gjengen gikk i nettoen... deilig...

Skrevet

Har et lite vann inne i skogen på gården der vi leier kårbolig, eieren er sjeldent ute i skogen. Så når været tilsier det, så stikker vi opp dit og bader nakene :) Herlig!

Skrevet

dere som våger og kle av dere på skjermede steder, er dere de samme menneskene som er representert på diverse nudiststrender rundomkring?

Skrevet

Vi bor i ødemarka. Skog på alle kanter. En liten vei rett nedenfor huset vårt, men de kan ikke se opp til oss fra den.

Så jeg ligger ofte og soler meg naken og sitter og prater med meg selv :P haha

Skrevet

Nei.Det har jeg ikke verken kropp eller mot til.

Skrevet

Hei 23:01 :)

(jeg er hun som bor på gård, hvor det er vann i skogen)

Ville nok aldri våget meg inn på noen nudiststrender jeg nei :) Synes bare det er oppfriskende for forholdet å gjøre noe sammen med samboeren, og nakenbading funker :) Hadde ikke turt det, hadde det ikke vært for at skogen er privat og vannet er vanskerlig å nå, om man ikke vet hvor man går! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...