Rosa-07 Blå-11 Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Hva beregner de permisjonslønna ut fra?? Er det fastlønnen, eller tar de med det jeg har tjent på ekstravaktene også?? Har 80 % stilling og jobber noe ekstra. (i oslo kommune).
Snart e trekløvern i boks ♥♥♥ Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Meine at di tar di 3 beste månedan av enten 6 til 10 siste månedan å regne ut gjennomsnittet på di.. Ikkjke heilt sikkert. Men nåkka i den duren
CI82 Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Er ikke helt sikker, men tror de tar med alt? Hvis man har varierende lønn og ikke 100%, så ser de kanskje på en lengre periode (3år?) hva du pleier å få utbetalt? Sånn har hvertfall jeg forstått det...
Rosa-07 Blå-11 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2010 Hurra!! da er det håp for meg!! hehe.. kjenner på at 80 % av 14000 ikke var så mye å skryte av. =P Nå skal jeg jaggu henge i med ekstravaktene. Har bare jobber fast siden 1. sept. i fjor. pga utdanning, permisjon og mangel på bhg plass. regner med at de beregner ut fra den perioden uansett. tusen takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå