Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 6 dritt bleier på en dag, 16 dager gammel baby, er ikke det litt mye? Han raper rikelig etter hvert måltid, promper og bæsjer mer enn nok, men hyler som en stukken gris hver kveld i 3-4 timer. Hvorfor????? Han er bare 16 dager og jeg kjenner at jeg allerede er lei! :-( Tenk hvis dette skal pågå i 3 måneder! *Grøss* Jeg emmer!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Helt normalt. Og tro meg, du blir vant til å leve uten søvn. Jeg har ikke sovet på 9 måneder jeg. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Altså, jeg ammer! :-P Hyler på puppen gjør han og! Og skal på puppen hvert våkne sekund. Det er smerte for mine brystvorter! Gir snart opp hele ammingen! HI.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Gir du opp, og begynner med flaske får du bare mer hyling. Og hvor morsomt er det å stå og koke flasker kl 3 om morningen... mye bedre å slenge ut en pupp. Etter 4-6 uker blir det færre bæsjebleier i og med at de ikke skiter seg ut på natta mer, de erfarer gradvis at det ikke er våkentid da, og du tilbyr selvfølgelig ikke full forpleining på nattestid? bare "minibaren"! Så skal du kanskje også se litt på ditt eget kosthold mht barnets luft i magen. Noen reagerer på visse matvarer, enkelte grønnsaker o.l.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Det er helt normalt når de er så små, og bæsjebleiene blir færre etterhvert. Hvis man går over til flaske, vasker man selvsagt flaskene på dagtid, ingen begynner med flaskevask kl 3 på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå