Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Har fått meg jobb, og skal i lønnsforhandling i morgen. Kan noen fortelle meg fordeler og ulemper med fastlønn/timelønn og hva jeg bør forvente i lønn sånn ca. Privat sektor og industribedrift. Eksportkoordinator. Har bachelorutd. og litt arbeidserfaring (ca 1 år)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Aner ikke hva lønna i ditt tilfelle ligger på. Men om du har fått en fast stilling, så er det vel mest vanlig med fastlønn? Aldri hørt om noen med fast stilling som skriver timelister?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Ja, kanskje det.. I min forrige jobb (fast stilling) førte jeg timer,men der var det mye som var uvanlig hehe.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Ja, kanskje det.. I min forrige jobb (fast stilling) førte jeg timer,men der var det mye som var uvanlig hehe.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 I tillegg til forhandling om lønn ville jeg forhandlet meg til at arbeidgsiver utbetaler full lønn under sykemelding og fødselspermisjon. Her kan det være endel penger å hente, særlig med tanke på feriepenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå