Frk. uflaks Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 I morgen til og med onsdag har barnehagen vår planleggingsdag og lillemnn skal være med på jobb:.. Flere som skal ha barna med på jobb? Hvordan aktiviserer dere dem der?Hva har dere med osv... Reegnermed at det ikke blir mye jobbing på meg da, men har noen møter som jeg må være med på(å gullet også da) Minsten er forrestenn 22 mnd
___ Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Du er i hvertfal heldig som har en arbeidsgiver som tillater at du har med ungene på jobb. Det gjør ikke alle. De fleste må bruke feriedager hvis de ikke har andre til å pase ungene.
Studine mevik Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Barnehagen vår hadde planleggingsdag torsdag og fredag denne uken. Vi har ikke jobber hvor han kan være med før han blir voksen og da er jo behovet borte. Vi fikk ordnet det med at pappa'n var hjemme med han på dagen. Han hadde fri på torsdagen og skulle på nattevakt på fredagen så det passet ganske bra. Hvis ikke det hadde løst seg så lett måtte vi sikkert tatt oss fri eller byttet bort vaktene våre på en eller annen måte
Tante Gustava Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Ingen av oss har jobber som vi kan ha med barn i. Så når det er planleggingsdager så må en av oss være hjemme. Enten fikser mannen det sånn at han kan (han er selvstendig, så ofte lettere for han å regulere) eller så må jeg ta en avspassering/feriedag.
Fire småtroll Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Her blir det nok velferdspermisjon uten lønn.. Synes jeg ser jentene mine på 1,5 og 3 år løpe rundt på jobb, kunne blitt morsomt Men har man eget kontor og muligheten til å helle en bøtte lego på gulvet, sette barnet med tegnesaker eller la det høre på eventyr på mp3-spilleren er det sikkert spennende å bli med å jobb noen timer. Du får sørge for nok bestikkelser under møtene da. Med mine er mye gjort med en boks full av oppskjært frukt, en liten pakke rosiner, en drikkeflaske eller noen kjeks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå