Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Jeg lurer på om jeg har kommet i overgangsalderen. Er det noen som har erfaring? Ettersom jeg har mistet mensen for lenge siden pga hormonspiral er det ikke så lett å vite. Foreløpig har jeg bare gode symptomer, men lurer likevel på om det er dette som er årsaken.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Nei, her inne er det bare unge mødre.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Ettersom de unge mødrene klager på å få for mye pepper fra de eldre, regner jeg med at det er flere enn meg som er over 35 her inne.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Finnes det noen gode symptomer på overgangsalderen da? Selve overgangsalderen er vel stort sett pyton, men når du er over den blir vel det meste bra. Hva slags symptomer har du?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Hovedsaklig at migrenen som kom i puberteten har forsvunnet. Jeg har også fått mindre humørsvingninger. Har ikke følt meg så vell som nå, annet enn når jeg har vært gravid, siden jeg var 14. Er 100% sikker på at jeg ikke er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå