Gå til innhold

Noen som har "mage" og litt vektøkning allerede i uke 4 ??? (samme som skravlesiden)


sovehje<3rte +jente+aprilspire

Anbefalte innlegg

Er litt bekymret for at jeg bare er blitt feit etter sommeren, eller at det faktisk kan vise allerede ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man blir ofte litt oppblåst, så det kan være grunn til at du har mage. Men livmoren skal ikke ha vokst nok til at det skal vises. Og det er heller ikke vanlig med vektøkning allerede i uke 4. Er vel flere av oss som har lagt på oss et par kg i ferien ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg.. Ikke mer enn et kg, men jeg har blitt romsligere rundt magen, kjenner det på de stramme buksene.. Men, det er nok kun fordi jeg er oppblåst, selv om jeg kjenner at jeg er hardere på kulen like i truselinninga.. Men, tar nok sine uker før det vises enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starta på uke 5 i går, er SUUUUPERoppblåst!! Føler meg som DEN blubba...... fikk ikke jenn dongeribuksa i mårres, sitter på jobb nå, men glidelåsen nede, SKIKKELI ubehaglig!! Håper den gir seg litt, men det blir nok værre før det blir bedre for å si d slik!! Jeg har en fra før, født i juni 09!! Håper bare alt er ok, misstenker tvillinger.... men det finner vi nok ut på tili ul, lurer på nårjeg skal kontakte legen.... er TRØTT allerede.....huff... hadde DRØMMEsvangerskap sist, og DRØMME fødsel også.... så ber på mine knær om det samme......men det har ikke starta likt nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...