Gå til innhold

Engelskhjelp, please! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er setningen:

Var det ikke for at moren din var en kollega av meg hadde vi aldri møttes igjen.

Gjør gjerne noen justeringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

If your mother wasn't a co-worker of mine we'd never have met again.

Kanskje?

Skrevet

Wase\nt it for that your mother was a college of me have we never met again.

Skrevet

If it were not for the fact that your mother is a colleague of mine, we would never have met again.

Skrevet

Utenom have i den setningen.

Skrevet

Det er denne som er mest korrekt av forslagene.

Skrevet

Hahah, ler.. For dette var jo korrekt..;P

Skrevet

If it had`nt been for the fact that your mother is a colleague of mine, we would have never met again.

Skrevet

..., we would had never met again.?? Ble litt usikker her...

ano 22:37

Skrevet

Nei, man skriver ikke fortidsformen to ganger, det holder med en. Would have er riktig.

Skrevet

If it wasn't for the fact that your mother is a colleague of mine, I don't think we would ever meet again.

Or:

If it wasn't for the fact that your mother is a colleague of mine, we would never meet again.

Alt ettersom :)

Skrevet

Det du 2254 beskriver, henviser til at "vi vil aldri møtes igjen", altså noe som kan skje/ikke skje i fremtiden.

Would have met again/ would never have met again henviser til "ville aldri møttes igjen", som noe som har skjedd.

Skrevet

Jeg tolket kanskje HIs setning litt feil jeg da, at de sikkert aldri ville møtes igjen, men hvis den refererer til et møte som har allerede funnet sted som ellers ikke ville skjedd, så ville jeg sagt ".. I don't think we would ever have met again" ja ;)

22:54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...