nelliik m/blå & rosa Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Heh... man blir jo helt sprø av all denne analyseringen Helt dust at PMS-symptomer går hånd i hånd med graviditetssymptomer! hehe. Men sånn er det nå en gang. Desverre.. Og egentlig må man bare smøøøre seg med tålmodighet... Men vanskelig er det altså!! ;o) IKM her er lørdag 21., så er jo enda flere dager til... sukk... Likevel, "kjenner jeg etter" symptomer. Heh.. Siden igår har feks. all mat smakt rart, skikkelig sånn merkelig smak i munnen - tenkte kansje jeg var i ketose, men neida, har spist karbohydrater jeg ) Og slik har det ikke vært siden sist jeg var gravid. Så er det jo dette med periodevise ømme bryster (vanlig pms-tegn for meg), stikkinger høyre siden/murringer (også vanlig her) og hvit utflod som har vart helt siden el. Det pleier vanligvis å gi seg ett par dager etterpå... Så, jada, kan like gjerne være mens som er påtur - men såå lenge før.. hmm... Dette er vår første, ordentlige pp der vi virkelig har gått inn for å prøve ved å ha sex hver dag siden en uke etter første dag i sist mens hehe! *krysserfingrene*, men tørr ikke egentlig tro noe siden jeg hadde en merkelig småblødning på 12-14 timer med lyserosa utflodlignende blod en uke etter start i sist mensperiode... Ååå, uansett, det er sååå spennende!! Når kan man tidligst teste seg? Når skal dere teste dere?
økln Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Vi har IKM samme dag da vi Har også PMS tegn, men håper veldig på at det er noe annet Prøver å tenke minst mulig på det, men det er umulig. Først var planen å teste seg 25.. Men tror ikke det går å vente så lenge Blir nok på fredag!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 15. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2010 Hihihi, jaaa... håper også at det ikke er pms som slår inn, men svangerskapssymptomer Har bestilt billigtester, så tror nok det blir test her på fredags morgen. Åååh, det klør i hendene!! Prøver å ikke tenke eller håpe, tørr ikke å tro... uff, men ønsker at det skal være hehe.
Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Hei Spennende... Da er vi tre med IKM samme dag Tørr ikke å liste for mye opp med "symptomer" for da stiger forventningene mine Jeg har for det meste mye av de samme PMS-symptomene som jeg har hatt siden vi begynte å prøve. Eneste som er forskjellig denne måneden er ømme brystvorter... Er inne i 9 pp nå. Tviler på det blir noen spire denne måneden... Mannen har vært mye bortreist så de har ikke blitt mye kos Vet ikke om det er vits å teste denne måneden hvis ikke et under skjer og TR uteblir Men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel testing rundt IKM-dagen. Lykke til jenter, tvitvi )
lykkeliten1 Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Har IKM i uke 33. Har kjent meg litt småkvalm et pas dager nå. Er sjeldent det ellers. Men det kan selvfølgelig også ha noe med at jeg har arbeidet mye...Hmmm Ellers har jeg følt meg litt "tung" i magen liksom. Nei, ikke oppblåst, men vanskelig å forklare. Nei jeg vet sannelig ikke. Får nok pent bare vente 1UKE????!!!! til . Så sykt lenge. Har klaffet veldig bra denne pp, så på den måten er sjansene store i hvertfalll....
Gjest Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Ikm på torsdag 19. Har ømme bryst og kvalme, våkna grytidlig også (klokka 04.30..fikk ikke sove mer) Tror ikke at jeg er gravid! Testa negativt for to dager siden, det var nok for tidlig, men nå gidder jeg ikke teste før det eventuelt skulle vise seg at TR ikke dukker opp. Har hatt mensmurringer i flere dager nå da.
*Snart_mamma* Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Har å IKM 20 eller 21.. Fredag eller lørdag.. har mensmurringer. hatt i en ukes tid.. fortsatt 2 streker på monitoren cbfm. hatt det siden dag 13 i syklusen. på 23 i dag.! "sliten i korsryggen" får vondt i magen nederst nr jeg holder inn magen! kjennes litt hard ut! utflod . hvit! =/ litt metallsmak i munnen!? Håper dette er en spire og at jeg ikke er gal i hodet! hehe
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Her analyserer man hver og en symptom også som kan være PMS.. Sikkert mest trolig det, var så forbanna og lei meg i dag at jeg fikk lyst til å fly på veggen :-P Har litt murringer i magen også og det hadde jeg sist jeg skulle få mensen også men synes det er mer av det nå, er til å bli sprø av rett og slett :-P Men kan jo håpe det er andre hormoner i sving har IKM på fredag/lørdag så dette blir spennende. Venter på noen sensitive tester i posten så får se om jeg kanskje tester på onsdag/torsdag. Lykke til alle sammen
nelliik m/blå & rosa Skrevet 16. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2010 Hehe, fint vi er flere symptomjaktere her! Så slipper jeg å føle meg så "dum" alene ) Tenker jo på det heeeele tiden nesten, og enda prøver jeg å tenke at jeg ikke skal tenke på det... Sukk Føler det er så mange dager å vente, nesten en uke liksom heh. Det gjør forresten så vondt i brystene nå at jeg knapt klarer å bære/løfte sønnen min - glad jeg har hofta han kan sitte på! Molly <3 : hvor har du kjøpt sånne sensitive tester? =)
Vizzy Skrevet 16. august 2010 #10 Skrevet 16. august 2010 Har denne måneden hatt mindre symtom enn de andre periodene. Eneste jeg har merket denne gangen er sinnsykt ømme bryster. Har foresten også lagt merke til at kjærtlene rundt brystvortene er veldig hovene og det virker som det er noe hvit/gult på innsiden av brystvortene i blandt. Har IKM i morgen så jeg er spent hva som skjer i morgen. Skal ta en test når jeg våkner i morgen tidlig.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 16. august 2010 #11 Skrevet 16. august 2010 nellik & lille blå: Jeg kjøpte de på Ebay. Legger ved link til siden, er ikke dyrt heller Og de viser positiv på kun 10 mIu Det liker vi hehe :-P http://cgi.ebay.com/20-Pieces-ULTRA-SENSITIVE-PREGNANCY-TEST-S-Fast-Post-/400070419539?pt=UK_Health_HealthCare_RL
Kanskje snart <3 86 Skrevet 16. august 2010 #12 Skrevet 16. august 2010 Klarte ikke å vente helt til IKM å teste jeg Har følt meg litt uggen i dag og hatt en underlig og håpefull magefølelse... Så nå sitter jeg her med nok en skyggestrek i hånden som er tatt på kveldsurin, er ikke første gang nei Jaja, håper den dumme skyggestreken blir en skikkelig strek snart )
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 16. august 2010 #13 Skrevet 16. august 2010 Må ikke gi opp enda vettu Kan bli positiv om noen dager da <3 Lykke til
Kanskje snart <3 86 Skrevet 16. august 2010 #14 Skrevet 16. august 2010 Takk for støtten Molly <3 ! Selv om jeg snart er på vei inn i 10 pp, så har jeg langt i fra gitt opp heldigvis ) Selv om jeg blir veldig skuffet og litt pessimisstisk de månedene TR har kommet, så vet jeg innerst inne at en eller annen gang er det våres tur som ennå venter
nelliik m/blå & rosa Skrevet 16. august 2010 Forfatter #15 Skrevet 16. august 2010 Molly <3 : uuuuh, ikke feil!! Det liker vi! Kansje jeg får fatt i en sånn.... hihi. Men den kommer vel ikke frem før jeg kan teste med de billigtestene mine uansett! Hadde såååå lyst til å ta en test jeg også i kveld, lurte på om jeg skulle gjøre det.. Svi av en, samme som deg Kansje snart <3.... Meeen, det ble til at jeg klarte å slå det fra meg! Hoh.. vanskelig å holde fingrene av fatet altså Men en skyggestrek, kan jo være en strek.. til slutt, om noen dager ;D Man vet aldri! Så prøv igjen nærmere IKM. Plutselig er det en ordentlig strek der, en heeeeelt positiv en!!! Åh! Jeg ønsker, men tørr ikke håpe eller tro ... ) dette er så spennende altså )
Kanskje snart <3 86 Skrevet 16. august 2010 #16 Skrevet 16. august 2010 Hei nellik & lille blå Vanskelig å holde seg unna testingen ja, har en så god følelse hver måned jo Synes det er litt spennende med testingen jeg, selv om jeg aldri lærer å vente til IKM. Så jeg går vel snart under kategorien "anonyme testoholikere", hehe Håper så inderlig at denne svaaaake streken ikke er nok en SKYGGESTREK denne gangen også... Uansett, blir ny test i morgen tidlig regner jeg med, vankelig å holde fingrene fra fatet som du sier Lykke til, håper vi får en KLAR positiv test snart
nelliik m/blå & rosa Skrevet 17. august 2010 Forfatter #17 Skrevet 17. august 2010 Kanskje snart <3 : Hehe, etter å ha lest om flere positive tester her flere dager før IKM tror jeg jammen at jeg skal prøve å ta en test i morgen tidlig jeg også... Men må ærlig si at jeg er faktisk litt nervøs også, for at den kommer helt sikkert til å være negativ.. Aaaah!! Jeg vet ikke, blir småsprø av denne tenkningen hehe. "Anonyme testoholikere" jah ;D Heh... Det er jo spennende da! Yes.. Håper på en klar positiv test snart!!! Håååper, håper!! Dette er bare første ordentlige pp da, men er jo sååå klar med en gang liksom Første gang vi skulle lage baby kom han av seg selv, helt naturlig etter 3 mnd fra vi bestemte oss for å se hva som skjer.. Ingen testing eller noe. Og nesten en uke etter at mens egentlig skulle kommet fant jeg ut at jeg kansje måtte være gravid, tok en klar positiv test og begynte å gråte av sjokk! hehe. Mens denne gangen er jeg helt klar nå med en gang ;D hihi.. Har du barn fra før?
BettyBoob Skrevet 17. august 2010 #18 Skrevet 17. august 2010 IKM på lødag jeg med! Har siden EL hatt skikkelig ømme pupper, og tidvise murringer i magen. Regner ikke med at det har klaffet nå, men det hadde jo vært fint ja! Jeg tester ikke før mensen evt er flere dager forsinket, gidder ikke kaste bort penger på det - og blir mer skuffa av å se "ikke gravid" enn at mensen kommer merkelig nok, hehehe!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 17. august 2010 #19 Skrevet 17. august 2010 Jeg klarte ikke å la være å teste i går jeg, hehe :-P Kom opp en svak rosa strek på en sånn billig strimmel test jeg har, de andre testene har ikke kommet enda! Det er spennende, har hatt mensen murringer i to dager nå og er tett i nesa + kvalm så er nesten sikker denne gangen hihi <3
økln Skrevet 17. august 2010 #20 Skrevet 17. august 2010 jeg klarte ikke å la være å teste i dag, da jeg kom over tilbud på alle CB produkter på apoteket Dessverre ikke positiv, så derfor venter jeg til lørdag.. Eller kanskje fredag Spennende det her!!
Vizzy Skrevet 17. august 2010 #21 Skrevet 17. august 2010 Ikm i dag, men ingen tr enda. brystene er fortstt rare og ømme. Har vært litt øm i underlivet i kveld og har litt murringer innimellom. Har ventet på tanta i hele dag. Prøver å være litt pessemist og sier til meg selv at tanta kommer snart, men håper av hele mitt hjerte at den uteblir lenge........
nelliik m/blå & rosa Skrevet 17. august 2010 Forfatter #22 Skrevet 17. august 2010 økln: åå, spennende ja =) Du kan jo raskt få positiv test neste gang, man vet jo aldri ! Nesten som det er litt "teste-press" her egentlig... hihi, Har sååååå lyst!!! Men venter hvertfall til i morgen tidlig.. Eller kansje torsdag, helst fredag eller lørdag. Vet bare ikke om jeg klarer det hehe. Jeg har ingen CB tester, kun disse billigtestene som jeg har bestilt fra nett.. Så de er jo ikke såå sensitiv. Men gidder hvertfall heller ikke å svi av en hundrelapp ved hver eneste test.. Hm, tyder jo på at du kan være gravid da Molly <3 Blir ekstra spennende når de andre testene kommer i posten da ) Har du prøvd lenge? Så utrolig morsomt å se flere med symptomer og tegn I grunn en ganske spennende jakt altså hihi. Uff.. tror bare jeg mååå prøve en av billigtestene mine i morgen
nelliik m/blå & rosa Skrevet 17. august 2010 Forfatter #23 Skrevet 17. august 2010 Vizzy: hihi, så flink du er da som klarer å iiiikke teste =)) Tror ikke jeg klarer å være altså, i morgen tidlig svir jeg av en.. Og da er det enda 3-4 daGer til IKM, så den er nok sikkert ikke positiv.. Meeen Er så spennende at jeg klarer ikke la vær heh. Lykke til )
Vizzy Skrevet 17. august 2010 #24 Skrevet 17. august 2010 Jeg prøver å være flink til å ikke teste. Har som regel og ikke teste før IKM. Tok en test i morges da siden det er den dagen i dag. Hvis tanta ikke kommer innen torsdag morgen så går nok en ny test da. er forbredt på å kjøpe litt tester på Vita nå som det er 30% avslag. Jeg er av dem som ikke bestiller billigtester på nett jeg da så da prøver jeg å begrense testinga. Tanta har stort sett kommet som planlagt at jeg ikke har rukket å ta tester. Men vi får se denne gangen og den lurer seg unna. lykke til du også nelliik & lille blå. Blir spennende å høre hvordan det går i morgen.:-)
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 17. august 2010 #25 Skrevet 17. august 2010 Hei damer. Sniker meg inn her. Har prøvd 5 mnd, uten hell så lang. IKM i dag, men negativ test. Ikke så mange tegn, har hatt litt halsbrann. Men tror ikke jeg er gravid. Blir så tussete av å prøve, så har ikke skrevet noe her før nå.. Klarerte ikke å holde meg unna testen, selv om jeg hadde bestemt meg for å vente til helgen å teste / se om TR kom . Blir like skuffa hver gang. Ser det er flere som er i samme bår som meg her. Håper det klaffer for oss alle snart, så vi kan få et lite forsommer mirakel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå