Gjest JuniGull2010 Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Hvilken erfaringer har dere? Jeg prøve å bestemme meg for hvilken pose jeg skal kjøpe...
Alba44 Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Vi brukte Troller Iglo vinteren som var da sønnen min var 2,5 år ( brukte den forlengbare delen, så den passet min lange gutt). En helt super pose!!! Flere av de ansatte i bhg kommenterte den. Den vant en test for en stund siden.
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Har ikke Troller Iglo men Voksi urban som er omtrent lik som troller posen. Å vi er super fornøyd med den!! den forlengbare delen passer fortsatt til vår gutt på 3år, selv om han ikke sover på dagtid lengre. Bruker den som sovepose på telttur nå
Papegøyeblomst Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Jeg har en Troller Iglo med forlengbar del, den er kun brukt èn gang, du kan få den for halv pris hvis du vil.. (Guttungen NEKTA å bruke den).. Send meg gjerne pm..
Gjest thricane Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 pinseline, jeg kjøper den gjerne om ikke HI skal ha den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå