Gå til innhold

GI MEG STYRKE!!! (Gravid, hormonell og på ferie hos svigers)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerfar ser på tv -konstant- med volumknappen på ca 1000. Zapper fra den ene møkkaserien til den andre. Og lager diverse kroppslyder og ler som en hyene, gjerne av ting som ikke er morsomme.

Svigermor smatter høylydt på peanøtter og alt mulig annet digg, snufser, nyser og drar snørr langt opp i kraniet.

De har bare ekkel nøttesjokolade, og lar brusen stå i stua fra den åpnes til den er tom. Varm brus uten kullsyre - nam.

Åååååååååååh, jeg blir gal. Og ikke kan jeg legge meg heller, for det er lytt og jeg ligger bare og irriterer meg over dem fortsatt, for soverommet er rett under stua..

*irri*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bare prøve å holde ut, holde maska å glede deg til du reiser hjem igjen!!

Skrevet

Gå ut en tur, da vel! Og bruk " soviro" når du er på soverommet.

Skrevet

"Svigermor smatter høylydt på peanøtter og alt mulig annet digg"

" De har bare ekkel nøttesjokolade"

Ehh, hva med å spise litt av det digget som svigermora di smatter på?

Men har litt medfølelse med deg. Kroppslyder kan være utrooolig irriterende.

Skrevet

Hvordan kan svigermoren din smatte på alt mulig digg når de bare har ekkel nøttesjokolade? Deler hun ikke digget sitt?

Skrevet

Du kan jo alltids ta deg en tur rundt huset og puste ut noen ganger, lage deg noen provisoriske ørepropper og lage deg en liten liste over alt digget du skal ta med deg neste gang før du sovner i hormonrus. I natt kan du forsovet også sette en bitteliten tapebit over signalmottaket på Tv'en så får du ihvertfall fred fra zappingen de siste dagene du er der..;)

Skrevet

Hun smatter på nøttesjokolade, peanøtter, frukt, chips, kake (!) og engelsk konfekt..

Jeg er sjokoholiker, men liker ikke nøttesjokolade..

Takker ellers for gode tips, bla om tapebit på tven, kanskje jeg prøver det i natt når jeg ikke får sove ;)

En litt mindre hormonell HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...