Gå til innhold

Hvor mye trimmer/trener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså alt fra gå turer i raskt tempo, til styrketrening, dans, jogging, sykling, aerobic, karate eller hva det nå enn måtte være? Bare lurer litt på hva som er vanlig. Jeg trener i snitt 1,5 time hver dag, men føler det er litt lite? Mye av dette er gåing, går til det meste i raskt tempo, og sykling, så det føles ikke alltid som skikkelig trim selv om jeg blir andpusten og svett av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener hver dag vanligvis. Litt mindre nå som jeg er gravid, men jeg går i raskt tempo hver dag.

Når jeg ikke er gravid løper jeg 3-5 ganger i uka, og strener styrke nesten hver dag. Turer med vogn går jeg hver dag. Gravid eller ikke:).

Skrevet

Du trener mye om du ikke vet det.

Selv jogger/løper jeg tre ganger i uka, ca 25-40 min, og går en lengre tur med ungene hver uke. Det er vesentlig mer enn gjennomsnittet.

Hva er målet dit med treningen? Ofte er det viktigere å trene riktig i forhold til det målet man harenn å trene så mye mer.

Skrevet

7 -11 timer i uka. På sommeren stort sett sykling og litt løping.konkurrerer på sykkel. ellers i året vekter,spinning,løp.

du bør da være fornøyd med spåpass hver dag. jeg fordeler timene over 4-5 dager

Skrevet

Jeg trener bare tre ganger i uka. Mer syns jeg blir for mye. Jeg vil være frisk og i ok form, men ikke treningsgal.

Og så gå vi tur for kosens skyld med barna eller til ting vi skal da. I tillegg.

Hvordan får du HI tid til 1,5 time hver eneste dag?

Skrevet

Går når jeg enten leverer eller henter i barnehagen, der er det ca 2 km å gå hver vei, 1 av disse er bare oppoverbakke. Går da med ett barn i vogn og ett på ståbrett. Det blir 4 km pr dag, bruker ca 50 minutter bare på det. Så blir det gjerne en tur på butikken, gjerne med barna. Så litt styrketrening på gulvet hjemme. En kjapp sykkeltur en og annen kveld, eller i helgene med barna. Har ikke mye tid til å trene for å trene, må få unna trim når jeg er med barna mine.

Skrevet

Går på treningsstudio.

Målet er å trene iallefakk 3 ganger per uke.

Men i det siste har det blitt 2...

Skrevet

Tar meg gjerne en spasertur hver 14 dag. Har svømt en del i sommer.

Men jeg er hjemmeværende. Det er mye trim i husstell og unger :)

Skrevet

Trener 20 minutter Zumba hver dag, og går en halvtime pr. dag :) Så, nesten en time med trim pr dag her, dette er når jeg er gravid da :)

Ellers pleier det faktisk å variere med trim metode og lengde, alt etter hva jeg føler for.

Skrevet

Går ca 3-4 dager i uken på spinning.

I jobben min så går jeg hele dagen så jeg får gått mine anbefalte skritt hvertfall :D

Skrevet

Daglig. Gjør som Forest Gump, løper. Uten mål og mening, og kjenner at etter alt for mange år så begynner jeg å bli lei. Trener styrke 5 ganger i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...