Gå til innhold

Jeg har også et facebookspørsmål.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan man opprette en konto som kun noen utvalgte personer kan se? Altså, at det er kun de personene som i det hele tatt kan se at profilen eksisterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener bestemt at du kan gjøre kontoen din umulig å søke opp. Men med alle sikkerhetsglippene i facebook kan du ikke regne med at det er vanntett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Vil ha kontakt med barnefaren og hans familie og slekt på facebook, og KUN dem, og kanskje noen venner.

Hvis jeg jeg setter meg som i et forhold med han på facebook, vil hans venner se det da?

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan opprette en profil som ingen kan søke opp. De eneste som ser deg er de du evt har felles venner med, men de vil heller ikke kunne søke opp profilen din. De vil kun seg deg tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikker på at de med felles venner vil se meg?

Da må jeg kanskje be min kjære om å renske vennelista si litt.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venner av han(som du ikke har på lista) kan ikke se noe på profilen din dersom du velger at de ikke skal se det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjalp ei dame på jobben med å opprette profil på FB. Hun ville heller ikke at noen skulle se henne, så dette var den beste løsningen vi klarte å finne.

Du har muligheten til å blokkere de du ikke vil skal se noe, men det vil jo bli ganske mange da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt ta meg tid til å slette de jeg absolutt ikke vil skal se meg iallefall ;)

Og da vil de ikke se navnet mitt om vi setter statusen vår til: i et forhold med "navn"?

Beklager alle spørsmålene, men er i en litt spesiell situasjon når det kommer til visse folk.

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...