Gå til innhold

Betennelse innunder forhudet på barn på 2,5 år:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på legevakten i dag og fikk konstatert betennelse innunder forhudet på sønnen min. Han var hoven og litt blålig på penis og han viser tydelig smerter når han tisser. Vi fikk fycidin og da vi skulle ha på dette med q-tips kom det gul guffe fra penis + at det var helt umulig å dra tilbake forhudet. Vi fikk beskjed om å forsiktig dra forhuden tilbake og skru q-tips med fycidin inn mot penishodet. Dette var helt umulig. Det så ut som om det var helt tett:(

Sønnen min har i mange måneder vist ubehag når han har fått ereksjon. Dette kan vel tyde på trang forhud?

Huff, jeg tenkte jeg skulle ringe fastlege i morgen, men hva kan jeg egentlig regne med? Må sønnen min kanskje opereres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kamerat av min mann har en sønn som slet med betennelser gang på gang. Det viste seg at forhuden var for stram og han ble til slutt operert. Nå er det en stund siden så husker ikke akkurat hvor gammel han var men tipper 2-3 år. Det ensete han klaget på var at det sved når han tisset, ellers var det sårt men gikk fort over og slipper betennelser.

Det er jo ikke sikkert at det er trang forhud men er jo verd å sjekke det, ikke noe godt for de stakkars.

Du kan jo la han sitte å ta et langt bad så han blir så ren som mulig der nede og prøve igjen med qtipsen og fucidin.

God bedring!

Skrevet

Bare hyggelig, håper det ordner seg raskt :)

Skrevet

Sønnen min hadde også betennelse under forhuden når han var rundt 2-2,5 år gammel. Nå er han 3,5 år, å har heldigvis ikke fått det igjen. Det er det vondeste jeg noen gang har måtte gjøre med sønnen min. Dra forhuden forsiktig tilbake og smøre når den var så betent. Herregud å han gråt stakar :o( Får helt vondt inni meg bare av å tenke på det.

Heldigvis så tar det ikke mange dagene før salven virker. Husker han fikk noen nonstop når jeg hadde smurt han. Huff.. Husker jeg tok litt salve i en sprøte faktsik å bare sprøyta det inn for å gæli.. Hadde ikke hatt sjans til å smøre.

God bedring til gutten din!

Skrevet

Sprøyte hørtes lurt ut, det skal jeg prøve! Det var ikke noe populært da jeg skulle ta på salven:(

Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...