Gå til innhold

Det er noe merkelig å som skjer med kroppen min,noen som vet hva dette kan være?


MaRiAnNe_85

Anbefalte innlegg

 

Nå er det 4 mnd siden minste jenta mi kom til verden... De to siste mnd har jeg av og til begynt å blø litt. Ser ut som "gammelt blod" og denne blødningen har bare vart rundt 1 døgn før den har forsvunnet. Den kommer med gjevne mellomrom,ca 1-2 uker i mellom. Har hver gang tenkt at det kanskje har vært opptakten til mensen,men nå begynner jeg å bli usikker siden dette har vart så lenge...

 

Tak for alle svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo bare være litt spotting før hormonene begynner å stabilisere seg?

 

Forresten sa gynekologen min at noen jenter blør mens de ammer pga hormonene, han mente det var det som skjedde med meg hele forrige ammeperiode (snakker hver dag her).

 

Eller går du på noe hormonelt? Da er det mange som får sånne blødninger nemlig ( i tillegg til mensen).

 

Om du er bekymret, kontakter du lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ladycomp så altså ingen hormonprevansjon...

 

Kan sikkert være at det er hormonene..Var ikke borti dette med forrige barn :)

 

takk for svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hormoner i uabalanse gjør jo sånne ting blant annet. Og så kan de gi masse kviser (grrr) også... :(

 

Jeg hadde hormoner som var litt i ubalanse i en to års tid etter første fødsel. Ut fra kvisene å dømme er de ubalanserte enda etter andre fødsel for et års siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...