Gå til innhold

drømmer om eksen min hver eneste natt jo..hvorfor???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er gravid i uke 31 og har et barn fra før av, vi har vært sammen i 9 år nå snart og jeg elsker mannen min:) men hver eneste nat nå så drømmer jeg om eksen min, var sammen med han når jeg var 16 år, i 2 hele mdn faktisk..hehe..var bare en sommerflørt da han bor 60 mil fra meg og det kunne ikke bli noe mere. og nå kommre han i mine drømmer hver natt, drømmer om hvordan vi kunne hatt det sammen, vi har herlig sex og jeg får ikke set meg mett på han, skal sises at han har dame og et barn og jeg har ikke sett han på tja, noen år for å si det sånn....

 

hvorfor skjer dette? hadde disse drømmen når jeg gikk med førstemann og, men nå er det sånn at jeg våkner og ligger å tenker på han etterpå..blir gal av det..hehe..jeg har han som venn på facebook og gikk faktisk inn på profilen for å se på bilde av han i stad, men følte ingenting da.

 

flere som har det sånn i graviditeten?? lurer nesten på om jeg er forelska i han, men bare i drømmer...har ikke sagt dette til mannen for jeg veit ikke om det vil såre han og det er jo bare drømmer...eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør jeg også! ikke seksuelt men d er fortsatt plagsomt. han var en type psykopat som man helst vil glemme. går utifra at dette går over!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her

 

Nei, har ikke tenkt å risikere noenting her, men fy så irriterende det er med disse drømmene..hehe..satser på at det går over når svangerskapet er feridg, gjorde ihvertfall det sist da:)

 

takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...