moota m storebror&lillebror Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Hva vil han eller hun selv? Jeg begynte med 2 delt vinterdress til storesøster når hun var 3 år. Nå er lillebror også blitt 3 år, og skal få 2 delt dress i vinter. Veldig fornøyd med det.
Mandalas Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Tror ikke det har noe å si! Gjør det barnet vil.
Tøysetipp Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Datteren min, 6 år, fikk todelt vinterdress i fjor. Hun synes det var barnslig med heldress.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 La barnet velge selv! Ser de fleste bruker todelt på skolen her, men noen har fortsatt hel.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Hel dress er etter min erfaring det aller mest praktiske for 6-åringer. Det var også det vi fikk anbefalt av lærerne da sønnen vår begynte på skolen i fjor. Lettere å smette på seg en dress enn å bruke mye tid i garderoben på å kle på både bukse og jakke. Før han vet ordet av det er friminuttet over! Nei, jeg ville gått for hel dress.
2barns mor Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 Kommer til å ha en av hver jeg.... uansett må vi ha to sett med ytterklær til vinterbruk, å håper dressen fra ifjor passer enda....
olla Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 spør barnet, de er store nok til å bestemme selv. Her har vi 2 delt, men han hadde en hel dress i 6 år, som han brukte hjemme og som han fikk slite litt mer ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå