Magneta <3 mamma <3 Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Skal på UL på tirsdag og gleder meg masse!! Men lurer på hva er praktisk å ha på seg?? Man skal vel ikke kle av seg der og bare blotte magen? Jeg orker ikke gå med bukser for tiden (har bare trange, selv om de fortsatt passer), går i for det meste i kjoler... Det er vel ikke praktisk å ha på seg en lang kjole. Noen tips?
*Smiley* Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Man blotter magen bare.Kjole kan kansje gjøre at du føler deg litt naken.Hvis du ikke har tights under da. Gravid bukse er knall og ha på seg feks. Uansett lykke til på UL , det er kjempestas og se den lille:)
Dette er lykken på jord! Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Alt annet enn kjole og body Heldige du som skal allerede nå på tirsdag! Jeg har 2,5 uker igjen.
Alvefjeset Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Ta på deg skjørt og topp, om det føles ok!
mor til en stor og liten Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Gjerne stuss/barber kjønnshårene;) Hun brettet ned klærne godt på meg, siden hun ikke ville smøre gel på klærne. Og det var flaut!!
Tigergutt Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Tights og kjole/tunika har jeg hatt begge ganger, og det synes jeg har vært greit! Det er jo bare å dra opp kjolen til over magen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå