Gå til innhold

På tide med ros til samboeren!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Helt siden jeg var 5 uker på vei (nå 23 uker) har jeg spydd som en "gris", vært stup kvalm, svimmel og utslitt. Kroppen min klarer rett og slett ikke følge med på endringene som skjer.

GJør det jeg klarer av husvask ol, men blir ikke stort desverre.

Samboeren jobber 80%, og tar husvask, rydder opp rundt oss, lager middag, kapper og stabler ved til vinteren og tar seg av det meste av handlingen!

Føler meg jo sykt slem, som lar han styre med alt, men han sier at siden svangerskapet tar på så ekstremt (bare det å komme seg på do føles som et maraton) så skal jeg bare slappe av, for lillegull må jo ha det så bra som mulig, og få masse næring!

Skal sies at sambo døser til langt på dag på helg, og er ofte med venner ut for å drikke i helger, men dette unner jeg han! Han er jo så fantastisk <3

Når lillegull er ute, og kreftene er tilbake, så skal samboeren få vite hvor takknemelig jeg er for at han faktisk holder ut med dette!

 

(synes det har vært så mye neggativt om mennene her inne, så måtte nesten bare bevise at ikke alle er giddesløse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ligger en tråd på skravle som jeg også kommenterte på om fantastiske menn :) Er også kjempe takknemmelig for at jeg har en sambo som gjør så utrolig mye både i hjemmet, for meg, og for barnet i magen! Han har pusset opp leiligheten totalt for at den skal bli fin,åpen og rett å slett være en familie leilighet hvor barnet kan få masse plass til å vokse på ! Har ikke hørt han klage en eneste gang på meg under graviditeten til tross for så mye dumme utbrudd og ord fra min side, ja, rett å slett fantastisk oppførsel som ikke skal gå ubelønnet henn!! :)

Samme som du sier Hi, er sambo min også ute en sjelden helg i blandt og koser seg med kamerater og det unner jeg han virkelig!

Han har ønsket seg leeenge en ny bærbar og det har jeg kjøpt til han (den typen han har siklet på )

Viktig å ta vare på mennene våre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...