Gå til innhold

Det er faktisk SKREMMENDE at en gravid dame er med på å mishandle et annet menneske TIL DØDE!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan blir hun da som mor når hun faktisk kan være med på å gjøre sånt mot et annet menneske? Tenker på drapet i Stavanger på fredag...

 

Håper virkelig barnevernet kommer inn i bildet der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en graviditet har ingentig å si på om du kan drepe eller ikke.

 

men jo hormoner kan puffe men ikke så langt at man gjør noe så alvorlig om du ikke kunne gjort det før.

 

kjenner ikke til saken men om kvinnen har utført straffbare handlinger eller på annen måte vært med på dette drapet vil hun jo antagelig vis dømmes for dette og i norge får man ikke ha ungene boende i fengsel. så om ikke annen familie kan slitte opp for dette barnet så vil barnet bli tatt vare på av barneværnet.

 

jeg vet at jeg kunne drept i selvforsvar eller i forsvar avegen familie hvis jeg måtte. men vet jo ikke om jeg hadde klartdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes drap ogmisshandlig er skremmende uavhengig av om den som utfører handligen er gravid , gal, sjalu, eller annet.

 

graviditeten gjør det jo ikke noen værre handlig. men synd for det barnet, som har en mor som er inblandet i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk SKREMMENDE at et menneske blir mishandlet TIL DØDE.

Spiller da ingen rolle hvem som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er fullstendig uvesentlig at hun er gravid. Det den gjengen der har gjort er rett og slett GRUSOMT !! Ren ondskap !!

 

Håper jaggu de får skikkelig straff... men-men, blir vel et klaps på lanken, litt fengselsstraff (med utdannelse, lønn og permisjon selvsagt)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva graviditeten har med det å gjøre. Man blir da ikke et bedre menneske av å være gravid..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenkte var: "hva hadde mannen gjort for å fortjene dette?"

 

Jeg hadde også kommet til å drept om f.eks noen hadde voldtatt barnet mitt. Hadde kanskje torturert først også.

Nå sier jeg ikke at slikt har skjedd her, men i ytterste konsekvens hadde mange av oss klart å drepe, tror jeg.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva vet du om hva hun var med på eller ikke? Du har fått et bilde levert ut fra media på denne saken, men det betyr ikke automatisk at hun faktisk var med på dette. Skjerp deg.

 

Men når det er sagt, så vil jeg selv påstå at enkelte blir bedre mennesker av å bli gravide.. mange begynner å tenke gjennom sin egen livssituasjon og hvordan de vil at denne skal bli både for seg selv og ungen i fremtiden.

Allikevel er ikke mange alle, dessverre..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann:( han så snill ut...kansje litt naiv, ensom og tiltrakk seg feil mennesker?? det tenker jeg..

Jeg bor ikke langt i fra det huset...vet godt hvor det er! vært på fest i nabohuset for endel år siden...grøss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...