Gå til innhold

Noen som er flislegger eller er samen med en? Her er det krise i heimen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min udugelige mann fikk i oppgave av min far, snekkeren å fige flisene på det store badet vårt. Pappa har flislagt. . Min udugelige mann gadd ikke- eller som han sier sel: Glemte å vaske skikkelig av etter fugingen. Fugene ser jævlige ut. Det har også dryppet masse fugegreier - tynt pga han har vasket av en gang, ned på gylvet. Flisene på gulvet har tekstur, og det gråe greiene går ikke bort. Har prøvd stålull, men det grå kommer tilbake når det tørker. Noe som kan gjøres eller må det legges nytt?

 

Fy faen, har lyst til å grine... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj...Min mann er murer men får ikke fatt på han nå.Når han ringer meg opp igjen så skal jeg spørre han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønn skrubbe samp og bøtte med vann. du kjøper et vaskemiddel hos flisebutikken til å bruke på fug. det er en veldig tidkrevende jobb. anbefaler puter å knele på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tålmodighet... Vaske om og om igjen, tilslutt blir de fine :) Må gjerne bruke en stund på det. Video inne på maxbo forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare blitt gjort med en gang :-( Tar dette inne i sleve fugene og? De på veggen er "grove" pga at de ikke har blitt vasket så mange ganger som de burde :-( Takk for svar forresten, der bare å brette opp ermene her i morgen når middel er kjøpt. Så får mannen være barnevakt. Han har gjort nok på det badet. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI se hit!!

Tror ikke han har gjort noe feil, du må vaske helt enormt mange ganger, om igjen å om igjen å om igjen helt til det grå ikke kommer tilbake etter det er tørt. er jo det som er helt jævlig med hele fliseleggingen, nettopp å vaske fugen !

har ikke tall på hvor mange ganger vi måtte vaske over når vi flisela mellom benk og skap på kjøkkenet forrige uke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo , men det er gått over en uke siden han fuget ser du, og da vasket han fort over en gang. ( I stedet for om igjen og om igjen) Så fugen er helt steike tørr nå. Ligger en del oppå flisene og :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har lagt fliser.

Han sier det har antagligvis brent seg fast i flisene dine :-(

Det du kan gjøre er å besøke en flisbutikk og få tak i et spesiellt rensemiddel du kan vaske flisene med. Der får du god ekspertise.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...