Gå til innhold

Gu datteren min skal visst begynne i klassen til Ingrid Alexandra på Jansløkka skole!!:-))


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan tenke meg det blir spesielt med 1 klassing som skal arve tronen engang! Men enda mer spesielt må det da bli med livvakter gående rundt på skolen for og passe på henne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ikke direkte livvakter rundt henne.. gjorde ikke det i barnehagen hennes i værtfall.. Men er nok en ansatt..eller en person som er satt inn for å holde ett ekstra øye til henne.

 

Her skal jentungen begynne på hagaløkka skole..og er glad for det..siden det er den påbevist den beste skolen i asker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sikkert litt rare svar på denne her senere, men jeg i allefall skjønner at det er litt stas. Ikke minst virker foreldrene hennes som de er utrolig kjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!!!! Det er et normalt jentebarn du snakke om da. Håper ikke du skal stå utenfor skoleporten med mobilkameraet ditt.

Må le litt også......skulle jo tro at at jenta var fra en annen planet!

Ro deg ned! Ser for meg at du allerede har ringt rundt til alle du kjenner og at Facebook-statusen din er oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er da normal for det om. Dronning er bare en tittel. Og det er ikke sikkert hun blir dronning. Godt mulig hun gir fra seg tittelen. Man vet aldri. Kanskje nabojenta vår blir statsminister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI Her, ja det blir jo spennende når de begynner på skolen! Har ikke oppdatert facebook statusen min av den grunn!

 

Men de krever jo litt særbehandling for 1 klassingene på Jansløkka skole kunne ikke ha med besteforeldre 1 skoledag, kun foreldre og ingen søsken, nettopp pga Ingrid Alexandra skal fotograferes av presse og lignende og da blir jo fokuset tatt vekk fra henne dersom alle andre har besteforeldrene med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det, jenta di kan bli bestevenn med Norges neste kronprinsesse :-)

Litt rart å tenke på sikkert. For å ikke snakke om at hun nok kommer til å komme i barneselskap, og at Haakon og Mette-Marit kan komme og levere henne der da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!

 

De er flotte folk. De er våre hyttenaboer, så jeg har pratet endel med de. Helt normale folk, og veldig hyggelige og jordnære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, tuller du? Hvor er resonnemanget der? Jeg tipper hun hadde fått hundre ganger så mye oppmerksomhet om alle se-og-hør-lesende besteforeldre fikk være med.

 

Men du, dere kan seriøst umulig ha fått med et brev om at besteforeldre ikke får være med pga hun skal tas bilde av av pressen? Det blir jo som å si at du ikke kan plukke epler i hagen for det går an å kjøpe fine appelsiner i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempegøy at de skal gå på lokalskolen sin :-) mine barn sogner også til den skolen, men begynner ikke før om 2 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...