Gå til innhold

Så deilig at ungene blir større


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Minste min er nå 3 år gammel. Det er så deilig. For det første sover hun stort sett hele natta. For det andre går det ann å snakke med henne. Hun kan fortelle hva hun vil, hva som er galt og hva hun er opptatt av. For det tredje er vi ferdig med pekebøkene som selv om de er søte blir usiglig kjedelige når man har "lest" dem 50 ganger. Og sist men ikke minst for det fjerde blir de så mye mer mobile. I dag har vi vært på tur i skogen. I følge GPSen har vi gått drøyt 10 km på 2,5 time (Turorientering med innlakt soppsøk). Utrolig deilig å kunne gå tur igjen der hele fammilien kan ha glede av den samme turen.

 

Unger er søte når de er små, men det er herlig at de vokser til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at jeg er enig med deg...

Har en på 2,3 år -og en nyfødt for øyeblikket men ;o)

Koser meg mye med babyn.. (og "trassungen":) men synes det er deilig at tiden går!

Godt når de blir mer selvstendige..

Huff - bør jeg ha dårlig samvittighet for å tenke sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver alder har sin sjarm.

Og nå som jeg er over babystadiet gleder jeg meg over at mine gutter har blitt eldre ja. Føler jeg nå høster det jeg før satte frø. Det som før var "time-out" er blitt flotte gutter med høflighet. Jeg ser liksom at oppdragelsen jeg har gitt dem funker:)

Nå er de 3 og 5år. De er venner med alle, friske og smilende. Ingen stress i det hele tatt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...