sillyfilly og Olivia Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Jeg er leselysten. Jeg har lest mange bøker og begynner å bli tom for ideer. Noen som har en bra spenningsbok å anbefale meg? Har lest alle Stieg Larsson og Khaled Hosseini sine bøker bl.a.
Jenny-penny Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Vindens Skygge og Englenes spill er blant mine absolutt favoritter! Havets Katedral En morgen i Jenin Trioligien Stormenes tid av Ken Follett er også fantastisk lesing
lille sprelle Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Finn fram til anna gevalda - herlige bøker Eller så er jo krim av de norske og svenske forfatterne i hopetall om du liker det (unni lindell, åsa larsson, liza marklund osv)
sillyfilly og Olivia Skrevet 15. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2010 Er ikke så veldig glad i krim.For mye styr innenfor politiet osv. Vil heller lese om et mysterium så må løses av vanlige mennesker.
*smula* Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Dette har jeg lest i sommer: Bøker av Cecilia Samartin. Jamie Ford: Hotellet på hjørnet av bitter og søt Og en bra bok jeg verken husker tittel eller forfatter på som handler om en dame som finner et nedgravd lik på eiendomen sin når hun skal begrave en hest. Dette viser seg å handle om en sekt (eller lignende) på Shetland. Noen som vet hva den heter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå